|
Nokia Lumia 920 tråden |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg skal i hvert fald lige ned og røre ved telefonerne. Nokia Lumia 920 er meget stor - og vigtigst af alt også meget tung - men omvendt, så har HTC ikke just historien på sin side i forhold til kundepleje på OS-opdateringer, support mm. Efter 2½ år med iPhone, så er det jeg frygter mest, at jeg pludselig står i en Android-lignende situation, hvor jeg aldrig får lov at gå med på næste generation, fordi min valgte leverandør stiller sig i vejen for fremtidige opdateringer.
Windows Phone er jeg dog efterhånden ret overbevist om, at jeg gerne vil prøve af.
|
||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Altså OS opdateringer har producenten ikke noget at gøre med. Det er Microsoft der helt og aldeles står for det. WP er ikke som Android, hvor producenten må lægge sin egen Launcher på, hvilket så gør, at det tager dem et halvt år eller mere om at få det overført til næste version, hvis det da overhovedet bliver til noget (Sony).
Især med HTC'erne skal du slet ikke frygte noget, da det er signature telefoner. Altså lidt lig Nexus til Android, så er det her Microsoft der står for alt markedsføring og salg af 8X og 8S. Så her har HTC slet ikke noget at sige. Og i og med det er Microsoft der står for markedsføring, så skal du nok heller ikke bekymre sig om kundepleje og support, da det nok også er dem der tager sig af det. (Det er dog ikke noget jeg ved, men noget jeg forventer). Ang. størrelse, så skræmmer Lumia 920 mig ikke. Jeg har i forvejen en telefon med 4.65" skærm (Galaxy Nexus), og den vejer også godt til. Ikke så meget som 920'eren men stadig. Har også haft en Desire HD på hele 164g, uden det var for meget, så de sidste 20g op til 920'eren siger mig ikke noget. Men jeg er sikker på, at hvis du kommer fra en iPhone, uanset model, så er en Lumia 920 en stor telefon, hvor en 8X nok er lidt mere overkommelig, men hardwaremæssigt kan den ikke følge med 920'eren. Trådløs opladning giver jeg ikke noget for. Det er da fedt, men bestemt ikke en nødvendighed. Og til sidst ender jeg nok også med at blive træt af det, da det tager længere tid at oplade med det. Men kammeraet ser ud til at være klasser bedre på 920'eren, men jeg tør ikke tro helt på det, før der er fysiske test, af de endelige versioner. Men så er der Nokia Maps. Det vil jeg sgu gerne prøve. Det er i det hele taget ikke kæmpe store forskelle der får mig til at vælge Lumia 920 over 8X, det er alle de små detaljer. Hvis de er ligemeget for dig, så forstår jeg godt du tager en 8X.
|
||
![]() |
||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
|
Chris,
Hvad med Samsung? Har pt. en Omnia W som jeg er meget tilfreds med - især batteritiden(!)...
|
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Den skriver han, at han ikke fik fingrene i :)
|
||
![]() |
||
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
|
Og her kan man så stille spørgsmålstegn ved, om det overhovedet er iorden at bruge det som reklame, med den betoning, at man får noget ekstra til en værdi af 399,-, når nu det er "standard" medfølgende udstyr...?
![]() |
||
![]() |
||
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
|
Link virker ikke for mig.
Hmm, tja jeg synes at jeg havde læst et eller andet sted at den var standard i 920'eren, men skulle købes som løs salg til 820'eren... Prøver at finde link frem i morgen :)
|
||
![]() |
||
gunnergeil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
|
http://www.3.dk/Privat/Mobil/Mobiler/Nokia/Nokia-Lumia-920/ synes jeg kan se at 3 vil levere en trådløs oplader med men mener også den følger med automatisk
|
||
![]() |
||
Porkyhead ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 34 |
|
Tror du tænker på muligheden for trådløs opladning, som er indbygget i 920'eren, men skal tilkøbes til 820'eren. Selve den trådløse oplader er en anden historie...
|
||
![]() |
||
|
Jeg forstod det også sådan helt tilbage hvor den blev annonceret, at den trådløse lader var ekstra tilbehør, som man køber ved siden af. |
||
![]() |
||
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
|
Nogen der ved om man på Lumia modellerne kan starte opkald udelukkende med bluetooth headset (altså uden at skulle aktivere noget på telefonen når først headsettet er forbundet)? Og forstår Nokia telefonerne danske navne ved talegenkendelse?
Det virkede nemlig fortrinligt på de gamle Nokia mobiler, men ad h til på Android (2.3). |
||
Mvh dan.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Lidt test der bekræfter mine bange anelser om at den ER for tung for en del af målgruppen :
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article1860676.ece |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
|
http://jyllands-posten.dk/digitalt/mobil/article4901882.ece
Hubba! Hvert gram er kram ;) ![]() (håber jeg da...) Er stadig åben for at det kunne blive min nye mobilos. |
||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |