|
Nokia lumia 930 sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 09:25 |
Hej Jeg sælger min nokia lumia 930 med fatboy
håber på 3000 kr sægles helst personligt, jeg bor i Aalborg sv Der er kvittering på den og er brugt i ca en måned kunne ikke vende mig til den og gik tilbage til min iphone grundet rejse, så varer dette salg kun til onsdag kl 12 |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej
Jeg skriver at jeg håber 3000 kr dette er dog ikke et krav så kom med et bud, jeg forbeholde mig dog retten til at aflyse hvis jeg mener det er for lavt. skriver sælger hels personligt, post forsendelse er dog en mulighed som kan tales om |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
uhm er der ingen interesse her ?
![]() |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |