Jeg regner også med, at "ryge på" en smartphone her inden alt for længe.
Ind til videre har jeg dog syntes, at kameraerne har været lidt for dårlige, hvilket jo netop Nokia N8 skulle råde bod på. Det skulle virkelig være kvalitet på det felt. Dog er der - og det er lidt ærgerligt - ikke zoom (blot 2x - 3x- havde gjort underværker). Det kan selvfølgelig være, at der er lidt hæderligt digital zoom, men det ved jeg faktisk ikke. Og så endelig: Man kan vel heller ikke få det hele....
Dog så jeg her forleden via mobilsiden.dk (også flere andre steder på nettet), at der er "ondsindede rygter" om, at HTC Desire kommer i en udgave der skulle hedde HTC Desire HD. Det skulle være en HTC Evo (som jo ikke kom til DK) - altså med b. la et bedre kamera end i "standard-Desire-udgaven".
Og jeg må da lige sige, at jeg - helt umiddelbart i hvert fald - også foretrækker HTC`s styresystem frem for Nokia`s.
Såååå, som det vist fremgår, er jeg heller ikke HELT besluttet, men med mindre der kommer en helt ubekendt og overhaler indenom, tror jeg bestemt, at det bliver EN af de 2 nævnte