|
Nokia navigation model 330 |
Besvar |
Forfatter | |
FrannerDK
Bruger Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
Emne: Nokia navigation model 330 Sendt: 24-April-2007 kl. 20:25 |
Har set denne på tilbud hos Netto. Er der nogen, der har noget at tilføje mht. fordele/ulemper ved denne model/fabrikant? |
|
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Sendt: 25-April-2007 kl. 23:34 |
Jeg hæfter mig ved Europakort og SirfIII. Det er positivt.
Nokia plejer at kunne lave det meste rigtigt, men jeg kender ikke deres GPS'er. Umiddelbart ser det dog billigt ud! PCworld er ikke så begejstrede: http://www.pcworld.dk/art/8423?page=5 men jeg hæfter mig ved adressesøgningen i anmeldelsen. Den vil nok virke brugervenlig i de fleste tilfælde. I øvrigt er dette citat baseret på en udsalgspris på 2999,- :"Nokia 330 er en billig GPS-navigator, der tilmed har kortdata for hele Europa og en fin database over interessepunkter. Den kan finde vej fra A til B uden de store dikkedarer, og det fungerer fint." Jeg er selv tilhænger af no-nonsense-GPS'er. Jeg kører ikke så meget med GPS, så der er alligevel behov for en anden løsning på håndfri telefon via Bluetooth, og TMC har jeg haft lidt for blandede erfaringer med: Som regel for langsom reaktion, så man var allerede i køen, når GPS'en reagerede. Venligst Søren |
|
FrannerDK
Bruger Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
Sendt: 27-April-2007 kl. 14:59 |
Hej Breddam Tak for linket og dine ekstra ord Jeg er lidt i vildrede, for på den ene side kunne jeg godt tænke mig en GPS, min første når det engang sker. Og på den anden side så vil jeg selvfølgelig også kunne en tilpas god GPS, der kan opfylde evt. kommende behov...som f.eks. alle de ekstra funktioner, der findes i mange nyere GPS-modeller. Så det ligner at jeg skal bruge en aften på at analysere mine behov contra min fælles-økonomi med banken for at finde ud af, hvilken GPS som passer mig bedst. Endnu engang tak for din hjælp. |
|
j_mil
Bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 20:39 |
Kig evt. på http://m3tjanster.idg.se/bonus/2007/nr3/gpstest.pdf Der er Nokia'en testet. Jeg har dog hæftet mig ved at testvinderen faktisk ikke meget dyrere end Nokia'en JM
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |