recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia navigation model 330
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNokia navigation model 330

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FrannerDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Emne: Nokia navigation model 330
    Sendt: 24-April-2007 kl. 20:25

Har set denne på tilbud hos Netto. Er der nogen, der har noget at tilføje mht. fordele/ulemper ved denne model/fabrikant?

http://www.netto.dk/internet/nettodk/catalogue/catalogue.nsf /cd662d3aed59e6e241256be50037d291/874d4d24d8a7ca5cc12572c200 319e05/Body/0.84?OpenElement&FieldElemFormat=jpg

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 23:34
Jeg hæfter mig ved Europakort og SirfIII. Det er positivt.
Nokia plejer at kunne lave det meste rigtigt, men jeg kender ikke deres GPS'er. Umiddelbart ser det dog billigt ud!

PCworld er ikke så begejstrede: http://www.pcworld.dk/art/8423?page=5
men jeg hæfter mig ved adressesøgningen i anmeldelsen. Den vil nok virke brugervenlig i de fleste tilfælde.
I øvrigt er dette citat baseret på en udsalgspris på 2999,- :"Nokia 330 er en billig GPS-navigator, der tilmed har kortdata for hele Europa og en fin database over interessepunkter. Den kan finde vej fra A til B uden de store dikkedarer, og det fungerer fint."
Jeg er selv tilhænger af no-nonsense-GPS'er. Jeg kører ikke så meget med GPS, så der er alligevel behov for en anden løsning på håndfri telefon via Bluetooth, og TMC har jeg haft lidt for blandede erfaringer med: Som regel for langsom reaktion, så man var allerede i køen, når GPS'en reagerede.

Venligst
Søren
Til top
FrannerDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Danmark
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 14:59

Hej Breddam

Tak for linket og dine ekstra ord

Jeg er lidt i vildrede, for på den ene side kunne jeg godt tænke mig en GPS, min første når det engang sker. Og på den anden side så vil jeg selvfølgelig også kunne en tilpas god GPS, der kan opfylde evt. kommende behov...som f.eks. alle de ekstra funktioner, der findes i mange nyere GPS-modeller.

Så det ligner at jeg skal bruge en aften på at analysere mine behov contra min fælles-økonomi med banken for at finde ud af, hvilken GPS som passer mig bedst.

Endnu engang tak for din hjælp.

Til top
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 20:39

Kig evt. på http://m3tjanster.idg.se/bonus/2007/nr3/gpstest.pdf Der er Nokia'en testet. Jeg har dog hæftet mig ved at testvinderen faktisk ikke meget dyrere end Nokia'en

JM

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu