recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Non-dlp til 5-8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Non-dlp til 5-8000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zoidbaum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2013
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zoidbaum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Non-dlp til 5-8000
    Sendt: 18-November-2013 kl. 08:22
Hej. Jeg er desværre ret sensitiv overfor regnbueeffekten fra dlp'er. Da budgettet til projektor er i 5-8000 DKK klassen kan jeg vist ogsaa udelukke d-ila fra jvc. Tilbage står lcd/led. Jeg synes at have ledt en del, men hver gang jeg finder en god testanmeldelse viser det sig at være en dlp. Er der blandt jer gode mennesker een der kan anbefale mig en god projektor indenfor mit budget. Enten 720 eller 1080. Udelukkende til film - nok ikke spil. Vh Jesper
Til top
JorgenC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JorgenC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af Zoidbaum Zoidbaum skrev:

Hej. Jeg er desværre ret sensitiv overfor regnbueeffekten fra dlp'er. Da budgettet til projektor er i 5-8000 DKK klassen kan jeg vist ogsaa udelukke d-ila fra jvc. Tilbage står lcd/led. Jeg synes at have ledt en del, men hver gang jeg finder en god testanmeldelse viser det sig at være en dlp. Er der blandt jer gode mennesker een der kan anbefale mig en god projektor indenfor mit budget. Enten 720 eller 1080. Udelukkende til film - nok ikke spil. Vh Jesper

Jeg valgte en Epson TW-3200, efter flere herinde havde omtalt den i rosende vendinger. Grunden til at jeg valgte den, og ikke en Optoma H23 f.eks, var lens-shift, som er fuldstændigt uundværligt for mig.

Billedkvaliteten er rigtig god (for mig), og jeg har ikke justeret på den overhovedet.

Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 08:29
Jeg vil også pege på Epson TW3200 til den pris. Kig dig om herinde - masser af information og positivt personligt feedback på netop den model.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu