|
Non-dlp til 5-8000 |
Besvar |
Forfatter | |
Zoidbaum
Ny bruger Oprettet: 17-November-2013 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-November-2013 kl. 08:22 |
Hej. Jeg er desværre ret sensitiv overfor regnbueeffekten fra dlp'er. Da budgettet til projektor er i 5-8000 DKK klassen kan jeg vist ogsaa udelukke d-ila fra jvc. Tilbage står lcd/led. Jeg synes at have ledt en del, men hver gang jeg finder en god testanmeldelse viser det sig at være en dlp. Er der blandt jer gode mennesker een der kan anbefale mig en god projektor indenfor mit budget. Enten 720 eller 1080. Udelukkende til film - nok ikke spil. Vh Jesper
|
|
JorgenC
Bruger Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg valgte en Epson TW-3200, efter flere herinde havde omtalt den i rosende vendinger. Grunden til at jeg valgte den, og ikke en Optoma H23 f.eks, var lens-shift, som er fuldstændigt uundværligt for mig. Billedkvaliteten er rigtig god (for mig), og jeg har ikke justeret på den overhovedet. |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også pege på Epson TW3200 til den pris. Kig dig om herinde - masser af information og positivt personligt feedback på netop den model.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |