|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Det ser sgu da godt ud.
![]() |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
noreaga ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
||
Tak for det! :) Der mangler dog lige det sidste touch hist og her.. |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Ja men den dag det hele er på plads, så leder vi sikkert efter noget andet...
|
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
||
Ser godt ud. Er altid rart at se et DALI setup. Har selv
Concept Surround, bare med concept 6 i stedet for 2.. Thumbs up ![]() |
|||
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Det vil jeg tro,bruger det selv,bare det hedder 30-63,så det er bare med at komme ned og hente et |
|||
![]() |
|||
noreaga ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
||
Ja, det har du nok ret i, men altid sjovt at have nogen ting at gå i gang med - det ville da være kedeligt hvis man var helt færdig :) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det tror jeg, at jeg vil gøre så, men skal lige bruge lidt mere af din ekspertise :) Kommer tv'et, med dette beslag, til at hænge helt fladt ind mod væggen? Grunden til, at jeg spørger er fordi specielt strømstikket til mit tv stikker forholdsvis langt ud.. |
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Det var da en være gang vrølv jeg fik skriver der
![]()
Redigeret af ghost-the-man - 24-Februar-2009 kl. 12:39 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Vi bliver aldrig færdige,der kommer jo hele tiden nyt,som vi skal ha,det siger min kone |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det ser ellers meget fornuftigt ud det der, er måske lidt bange for at de stænger man spænder fast på tv'et bliver for høje til mit tv, men nu tager jeg et smut forbi Harald Nyborg når jeg får tid, så kan jeg nok bedre se det for mig. |
|||
![]() |
|||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
||
det ser da meget fornuftigt ud Hvad med at sætte dvd'en under din PS3'er? Hvilket beslag ville du købe/kigge på fra harald nyborg,?? det lille eller det store ?? altså den store ville du nok få lidt problemer med at "stængerne" bagved går ud bagved, da den jo er lavet til, 36" og opefter, hvis jeg ikk husker forkert ?? Hvor stort skal dit nye tv være ? Hvor langt sidder du fra tv'et ? |
|||
Mvh
Stephen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det med at sætte dvd'en under kunne nok lade sig gøre, det må jeg prøve hvis jeg ikke får tv'et op og hænge, for så bliver der mere plads. Altså, efter at have set ghost-the-man's billede så må vælger jeg nok det mindste for ud fra billedet ser det ud til at det bliver alt for stort til mit tv. Men min tanker går lige nu på om jeg skal have et nyt tv (vil gerne have et 42") Jeg sidder vel 2-3 fra tv'et. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |