recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - noreaga's "Bio" (nyt s. 8)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnoreaga's "Bio" (nyt s. 8)

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
noreaga Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2009 kl. 12:58
Der er ikke sket noget her de sidste måneder, så nu er det tid til en lille opdatering.

Jeg har længe gået med tanken om, at skifte mine Concept 1 højttalere ud med noget andet. Ikke fordi jeg har været utilfreds med dem lydmæssigt, men fordi det har irriteret mig en smule, at de har været for store og klodsede når de har hunget oppe i hjørnet.

Derfor gik jagten på et par nye, som skulle være fysisk mindre end concepterne. Jeg kiggede bl.a. på System Audio Talent og Dali Fazon, men fælles for begge så var det noget over mit budget og ofre mere på baghøjttalere end jeg har ofret på mine andre højttalere var nok ikke særlig smart. Jeg faldt i stedet over at par Jamo A340, som passede både pris- og designmæssigt ind. Jeg har endnu ikke fået taget billeder af det hele, så i første omgang kommer lidt specs. og billeder fra nettet:

System Type 2-way bassreflex
Woofer (mm/in) 102 / 4
Tweeter (mm/in) Horn with 25 / 1
Power (W, long/short term) 70 / 100
Sensitivity (dB, 2.8V/1m) 90
Frequency Range (Hz) 50 - 20,000
Impedence (Ohm) 6
Weight (kg/lb) 2.0 / 4.4
Product dimensions (mm/in, HxWxD) 225 x 160 x 132 / 8.9 x 6.3 x 5.2
Overall dimensions (mm/in, HxWxD) 268 × 170 × 150 / 10.6 × 6.7 × 5.9
Finishes Black, White, Silver
Til top
Mike-Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 13:07
Hej! Super fedt resultat du har fået med folie arbejdet, det ser virkelig fedt ud. Jeg elsker dine højtaler standere ST122, kan du fortælle mig hvad det kostede alt i alt med fragt osv. fra standanddeliver.eu?

mvh Mike

Samsung UE46D7005
B&W CM7
Denon 3312
Boxee Box
Sonos
Til top
noreaga Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 21:01
Hej Mike-Lekruse. Og tak for de pæne ord. Jeg er er også selv helt vilde med de standere, så da jeg fandt dem der kunne det ikke være bedre. Hvis jeg ikke husker helt forkert blev det omkring 1200 inkl. alt. Desuden kan jeg varmt anbefale standanddeliver, tror det tog omkring 2-3 dage så var de leveret!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu