recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Norlys vil ikke starte på apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Norlys vil ikke starte på apple tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Norlys vil ikke starte på apple tv
    Sendt: 20-Januar-2022 kl. 21:47
Norlys app'en vil ikke starte op på mit apple tv 4K. Har virket fint indtil for et par dage siden.

Andre der har dette problem, eller en forklaring/løsning?

Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 06:35
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Norlys app'en vil ikke starte op på mit apple tv 4K. Har virket fint indtil for et par dage siden.

Andre der har dette problem, eller en forklaring/løsning?

Ja jeg havde samme problem igår efter appen var blevet opdateret. Jeg var nødt til at slette appen og geninstallere for at få den til at virke igen. De har åbenbart ikke fået testet opdateringen tilstrækkelig før de sendte opdateringen ud .
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZackGem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 09:28
Jeg er MEGA træt af Nordlys appen.
ca. 2 gange om ugen melder den fejl ved opstart, og logget så bare ud så man skal logge ind igen - Det er mega irriterende.

Sker på begge mine ATV.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 12:22
Tak for svar
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu