|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dkduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2005 Status: Offline Point: 109 |
![]() Sendt: 27-September-2007 kl. 15:16 |
Hej i gode mennesker
Kom egentligt til at overveje hvad forskellen er på ovenstående, udover navnet og udseendet ![]() Er den ene bedre end den anden eller???? Redigeret af dkduck - 27-September-2007 kl. 15:16 |
|
MVH
Erik M M >> Noxon2 - MSS2 500Gb - Technics Receiver - B&W DM220 |
|
![]() |
|
DVolder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Eneste umiddelbare forskel jeg kan se, er at Twonky medfølger Noxon og at Noxon har flere muligheder for output af lyd. Sidstnævnte har så vidt jeg har forstået det væsentlig betydning, såfremt du ønsker at tilslutte et par ordentlige aktive højtalere (læs ikke computerhøjtalere). Er der nogen der kan bekræfte dette? Jeg ønsker selv at tilslutte disse: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/podsp eakers_micropod_se_active_hoejttalersystem_hvid.htm Glemte lige at nævnte at Philips har en bedre WAF, i hvert fald hos mig.... Redigeret af DVolder - 27-September-2007 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
dkduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2005 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Hvor har du fundet det info henne? |
|
MVH
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
http://entertainen.terratec.net/modules.php?op=modload&n ame=News&file=article&sid=241
Her kan du læse om Noxon. Du kan bruge den som forforstærker eller forstærker til aktive højttalere. Jeg tror, det var kris, der fortalte om SLA'en, at dens netradio ikke var imponerende, og det trækker ned i min bog. Endvidere er der kun minijack ud af SLA'en. Det vil i hvert fald betyde et ekstra omskifterkabel for mig. Venligst Søren |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
SLA'en tager ikke AAC. Så er den ude af billedet, men den er vist også svær at skaffe...
Link til spcs: http://www.p4c.philips.com/files/s/sla5520_00/sla5520_00_pss _dan.pdf Venligst Søren |
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
SLA5520 minder mere om den gamle Noxon mediaplayer og kan featuremæssigt ikke sammenlignes med Noxon II. // jm
|
|
![]() |
|
![]() |
Takker mange gange, jeg tror jeg venter på Noxon´en ![]() Du skulle tilføldigvis ikke have flere ![]() |
|
MVH
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Så vidt jeg ved, kan Noxon'n også betjenes direkte på knapperne, uden brug af fjernbetjening eller pc. WAF eller ej - men Noxon'n rykker altså mere (i konens banditter) end Philips... |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Nej desværre er Noxon II ikke lagervare mere. Iradioen er til være til at få fat i, men det er jo ikke den du efterspørger. Jeg har haft den gamle Noxon og sammenlignet II er bare et meget bedre produkt. Jeg har hørt det samme fra en, der har en Philips SLA og fik en Iradio. Komplett.dk har tilsyneladende Noxon II på lager http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=314596 // jm
Redigeret af j_mil - 28-September-2007 kl. 22:48 |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Jeg har nu både Noxon og SLA. Lyden er identisk, men radiodelen på Noxon er suveræn pga. præ-opkoblingen på vtuner (endnu hurtigere radiotilslutning end med Reciva på min gamle wfi-radio). På SLA'en fungerer radioen stort set ikke mere (Philips' hotline er ikke-eksisterende - utroligt så kundefjendsk den hollandske mastodont er), så den bruger jeg kun til musik (hvilket så også er 99% af grunden til anskaffelsen). Dertil kommer af Noxon (II og iRadio, ikke I'eren) bare har bedre funktionalitet (betjening direkte på klient, LAN-tilslutning og USB på II'eren). Endvidere havde jeg en enkelt ting, jeg ikke kunne finde ud af på iRadio'ens fjernbetjening - jeg kontaktede Terratecs (Noxon-producenten) hotline og fik svar med det samme. Så hvis man overvejer SLA... drop det, og nap Noxon, der koster stort set det samme. SLA'en er simpelt hen blevet overhalet med tiden. kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
Det har jeg allerede gjort, men er endnu mere glad for min beslutning efter din fremstilling. Rigtig mange gange tak. |
|
MVH
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
...og nu er Noxon'en tilsyneladende på lager igen rundt omkring. |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |