recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nPVR - kommer 1/7-2012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nPVR - kommer 1/7-2012

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nPVR - kommer 1/7-2012
    Sendt: 01-Januar-2012 kl. 23:32
Kommer som en led i fordelsaftale v3.
Men jeg kan ikke finde nogle oplysninger omkring dette.

Hvor meget plads får man?
Kan man lave serie optagelser?
Kan man optage via en Zaptor boks og afspille via en anden?

Hvis nogen kender svaret og anden spændende inside viden, så kom med det.

Ellers så må jeg jo tage ud til Stofa og høre dem ad.
.....
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 2909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike S. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 11:16
hvad? Hvor? 

Forklar lidt mere?
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10509
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 11:39
Hvad er nPVR og hvor har du hørt om den? Link please.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 12:24
Mon ikke der menes Network Personal Video Recorder?
I så fald kan man få lidt hint i vejledningen i Stofa Webtv app'en, samt som beta-tester af Zaptor2 Wink
Der står dog intet om hvor meget plads man får, men der står at man kan tilkøbe mere plads...
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 13:37
Jo der menes En netværks PVR (Personal Video Recorder)
Læs mere her http://www.horsenssyd.dk/3-Foreningen/documents/Fordelsaftale3jcu3.pdf

Jeg har snakket med Stofa, og de ved ikke mere omkring det endnu ( i kundeservice - Deres planlægning og teknik folk gør jo nok).

.....
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:43
Det var ikke så lidt Horsens lige fik offentliggjort  Clap

Der står jo mange små og store interessante ting, bl.a. at Kanal 5 kommer i HD samt at TV2Film også får et film-arkiv...
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:49

Jo fremtiden med stofa lysner.

mine forældres tv over ip Home trio boks fra TDC har kunne sådanne trins et stykke tid. Godt at Stofa nu kommer med, for ellers var de blevet skiftet ud meget snart.

Jeg er tilfreds med at vi aka stofa nu kommer på højde (stort set) og har ikke travlt med at finde anden udbyder.

Nu ønsker jeg bare lige lidt mere teknisk indsigt i hvad det faktisk kommer til at kunne.

.....
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike S. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Jo fremtiden med stofa lysner.

mine forældres tv over ip Home trio boks fra TDC har kunne sådanne trins et stykke tid. Godt at Stofa nu kommer med, for ellers var de blevet skiftet ud meget snart.

Jeg er tilfreds med at vi aka stofa nu kommer på højde (stort set) og har ikke travlt med at finde anden udbyder.

Nu ønsker jeg bare lige lidt mere teknisk indsigt i hvad det faktisk kommer til at kunne.

HomeTrio gemmer lokalt, mig bekendt, det her er altså hvor der gemmes centralt. Fordelen er jo at man så kan tage sine optagelser med alle steder og tingene også er gemt selvom harddisken i boksen dør med mere...
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Viby Sjælland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viby Sjælland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Det var ikke så lidt Horsens lige fik offentliggjort 
Clap

Der står jo mange små og store interessante ting, bl.a. at Kanal 5 kommer i HD samt at TV2Film også får et film-arkiv...

jeg tror der er en fejl i Horsens nyheden, jeg tror der skulle eksl (ekslusive Kanal 5)

Jeg har ikke set eller hørt at Stofa har fået/lavet aftale om at vise kanal 5 HD, og hvorfor skal kanal 5 fremhæves specielt?

Det kan selvfølgelig være omvendt så den endelig kommer i HD
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 17:46
Enkelte antenneforeninger med Stofa har haft Kanal 5 HD længe, eksempelvis i Hjørring. Ved dog ikke om de har en aftale udenom Stofa.
/Peter

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu