|
Når Gmail-poskassen bliver lukket |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
leonsch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2014 kl. 19:45 |
En af mine venner fik på sin Ipad besked fra Gmail.com om, at hans mailadresse var blevet sikkerhedslukket, fordi den "måske var blevet hacket", stod der i fejlmeldingen. Jeg forsøgte at ignorere det og åbne adressen igen; men det var umuligt. Nå, men så etablerede vi en ny adresse (gmail igen) og en ny adgangskode. Det gik fint. Nu er han igen "på" med den nye adresse.
MEN, men over for ham selv og over for hans modtagere derude, melder hans mails sig stadig med hans gamle gmail-adresse-navn !?! - - Men det er altså den nye, der arbejder. Er der nogen, der kan kaste lys over den sag? M.v.h. L |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis han bruger et mailprogram på hans computer, skal han ændre adressen der.
Klaus |
|
![]() |
|
leonsch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Hej Klaus!
Han bruger webmail - vistnok hos Telia, mener jeg, det er; - og således ikke et mailprogram på enheden (Ipad'en) I øvrigt undrer det mig, at når Gmail / Google melder, at mailadressen er blevet "sikkerhedslukket", og jeg ikke kan "tvangs-genåbne" den, at adressen så uden videre bare fortsætter med fremstå som en navne-etiket på den nye adresse. L |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Hvis han bruger webmail hos telia, hvad skal han så med en gmail konto?
Hvis han bruger webmail hos telia, er der inde i telia webmail opsat hans gmail adresse et eller andet sted. Klaus |
|
![]() |
|
Ja, det har du ret i. Jeg tror, at jeg vil foreslå ham at holde sig til en enkelt mailadresse, og ikke fortsætte sine "forsøg", om jeg så må sige, med at have flere mail-veje; og i min IT-verden forekommer Telia, TDC og den slags mig at være mest velegnet til folk, som ikke er "super-velbevandret" udi cyberspace-miljøerne.
Men tak, for dine svar. L |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |