recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Når jeg optager kanal 5 så optages kanal 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNår jeg optager kanal 5 så optages kanal 4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Emne: Når jeg optager kanal 5 så optages kanal 4
    Sendt: 08-Marts-2010 kl. 12:00
hej
Vil høre om der er nogen der har samme problem som jeg - hvis jeg i MCE programguiden sætter at jeg skal optage et program på Kanal5 (Politijagt), så optager den altid istedet Kanal4's udsendelser, og hvis I har det samme problem, hvad gør i.??

Køre på Windows7 MCE og via Yousee - Århus

/Cmax
Til top
wolfram4215 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 17:53
Hej

Det problem har jeg også haft,, og løst på følgende måde:

1. start dit mce og gå ind i indstillinger-TV-programguide-rediger kanaler
2. klik med musen på kanal 5
3. klik på rediger kilde
4. her vil du have 2 frekvenser, du skal nu afmarkere frekvensen for kanal 4 for det er her det konflikter. Hos mig var det den øverste af de 2 (359,3 MHz)
5. gem og afprøv

mvh. Birger
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2010 kl. 08:09
Hej Birger
Tak for forslaget - har prøvet sidst på aftenen i går, at lave denne ændring. Der var fire punkter under kanal5 - to med samme frekvens, og jeg fjernede v'et ved de to på 359, og gemte så det. Herefter gik MCE i fejl, og genstartede selv. og da det var genstartet, så indtastede jeg en optagelse senere på natten. Her til morgen kunne jeg se at der var optaget på kanal4, men også at der inde i opsætningen igen var v ved alle fire frekvenser. Nu har jeg så igen fjernet v'et ved de to på frekvens 359, og efterfølgende været inde og tjekke, at de forsat er unden v, og jeg har så lagt et par optagelser ind i løbet af dagen, og så bliver det spændende at se om det har virket i aften.
/Cmax
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 08:42
Hej Birger
Tak for hjælpen - det så ud til at virke - det jeg havde sat til at optage var optaget fra kanal5.
/
Til top
wolfram4215 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 14:40
Det var så lidt, godt at det virkedeSmile
Til top

Besvar Besvar