|
Når jeg vinder i Lotto i morgen... |
Besvar ![]() |
Side <1234 23> |
Forfatter | ||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Igen nogle gode forslag: Denne er min favorit dog kan jeg ikke forstå at læredet ikke er ud til vægen.
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|
Nå, vandt du så? ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
![]() ![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1043 |
|
[/QUOTE]
Nå, vandt du så? ![]() 39 kr.
![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
|
.
Redigeret af Naiera - 19-August-2012 kl. 14:36 |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
jeg har altid godt kunne lide den her
der findes selvfølgelig mere perfekte biografer, men kan godt lide lidt blær. Personligt vil jeg hellere have kort vej til drinks og snacks end en helt minimalistisk bio, men det er jo smag og behag. Redigeret af slumbert - 19-August-2012 kl. 15:45 |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Tja, dem har man vel med ind i bioen
![]() |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
|
Jeg kan gå med til det medste, men en dør der åbner sådan, vil give mig klaustofobi, tænk hvis den endag ikke ville åbne.
![]() |
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
|
Ryk "baren" længere ud i lokalet og lav den til en rigtig bar, skift lærredet ud med et tv over baren hvor man kan glo sport og råbe af dommerne, flyt sofaerne over i hjørnet så de kan bruges til at stene/score, drop surrounden og knald noget funky jazz på højttalerne i alm. stereo.. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Hej
![]() Noget af det lækreste jeg har set, hermed delagtig gjort med jer.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |