|
Når jeg vinder i Lotto i morgen... |
Besvar ![]() |
Side <1 20212223> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rummet er da alt for lille!
Klaus |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Det er heller ikke den vej jeg ville gå, hvis jeg stod med et budget på et par millioner til en bio. Men det er spændende at se hvad andres referencer/præferencer er.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Tja, med sådan en præmie ville jeg nok købe et lille hus, rejse til ny steder, hygge om min kære familie, og ja have et bestemt rum til mit AV-udstyr. Men udskiftninger i mit lyd setup vil formentlig ikke ske.
![]() Redigeret af Hother - 26-Maj-2014 kl. 09:00 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
"Men udskiftninger i mit lyd setup vil formentlig ikke ske."
Det forklare den flok flyvende grise jeg så da jeg kørte på arbejde her til morgen! ![]() |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Måske bør du overveje en ændret livsstil
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Har jeg testet.. Flere gange..
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Dev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2014 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 19 |
Og du kom frem til at Grafikken og lydopløsningen var for dårlig i det virkelige liv Therien? ;)
|
|
![]() |
|
Hehe.. Vent et par år Dev, så kan du se den egentlige joke
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det lød mere passiv-agressivt end det skulle. Godt ord igen Hother - fedt du er glad for dit grej!
|
|
|
|
![]() |
|
No sweat.
|
|
|
|
![]() |
|
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
Du må godt både tabe næse og mund, alt er tilladt med et sådan et anlæg, der får enhver hjemmebio entusiast til at savle. Go fornøjelse.
![]() http://www.in2guitar.com/stereomad.html
|
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|
![]() |
|
Bygger dedikeret rum.. Indretter som dagligstue, bruger rulle lærede, maler væggene lime og hænger surrounds for lavt og foran sweetspot.. Manden er en idiot..
Redigeret af Therien - 25-August-2014 kl. 17:59 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 20212223> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |