|
Når jeg vinder i Lotto i morgen... |
Besvar ![]() |
Side <1 212223 |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville bestille en Swan på 43 fod, og installeret med et rigtigt lækkert musiksystem
![]() (det er en sejlbåd)
Redigeret af Hother - 25-August-2014 kl. 18:03 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Nu lyder jeg også gammel og negativ, men synes virkelig ikke det er en bio der får mig op ad stolen. :S er selv tilhænger af at man laver et dedikeret rum lidt stueagtigt, men bestemt ikke på den måde :)
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
http://www.houzz.com/photos/592872/Home-Theater-traditional-home-theater-las-vegas
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Ud fra de eksempler du har linket til, må vi bare konstatere at smag og behag fortsat er forskelligt
![]() |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Jeg bruger tit Houzz til inspiration eller hvis jeg vil dagdrømme
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
Ja, den er godt nok ikke særlig køn. Alt alt for mange lige gyldige pynteting.. Og alt for amerikansk inspireret.. Simple is better
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
ok
Redigeret af ARTISTEN - 25-August-2014 kl. 23:31 |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Jo, speciel :D
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Hvis jeg vandt i lotto ville jeg flytte i større NYT hus som jeg selv ville designe, i 1 plan.
- Dedikeret rum til hjemme bio. - Server rum men seperat køling. - Energi + HUS (Minus hifi og bio selfvølgelig.) - Sonos i alle rum med indbygget højttalere (Sonos står i server rum) - Elektronisk styring af lys, varme, gartiner mm. - Lukket garage med plads til 2 biler og kombineret bil/snedker værksted. - Kontor optimeret til optagelse og afspilning af lyd. Men jeg spiller ikke lotto så det sker ikke :) Arbejder mig i stedet stille og roligt frem :)
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Jeg kan rigtigt godt lide, når man laver en bio lidt stue- eller lounge-agtig. Lidt ala denne: http://www.houzz.com/photos/5899936/Dwell-on-Despard-contemporary-home-theater-vancouver
Havde de gemt alt væk bag lærredet og lavet det clean-looking ville jeg være mega fan :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 212223 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |