|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
|
Hmmm ja, gid jeg vidste det. Har brugt en del tid på at søge efter den, men kan ikke finde den til salg nogle steder. Sig gerne til hvis du finder den. For sådan en vil jeg gerne ha' |
||
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Det ser ud til at Philips TINO SRM7500 Sideshow fjernbetjening har den... Redigeret af avh - 13-Oktober-2007 kl. 19:11 |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
|
Ja, det er desværre kun i Philips udgaven..
|
||
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
||
![]() |
||
Nordskov ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2007 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Ja det kunne nok lade sig gøre med en fjernbetjening... Nu er det bare at jeg har børn i den alder, hvor en fjernbetjening er meget interessant - især som hammer eller sutteklud.... tænk hvis jeg glemte en fjernbetjening til et par 1000 i sofaen Men er der slet ikke nogen som har erfaring med touchscreen til deres htpc? - Både som stand alone og som del af et kabinet?? |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Jeg har haft sådanne en løsning, med 7" skærm, og jeg brugte det slet ikke, for man skulle jo rejse sig når man skulle vælge numre, og så kan du egentlig ikke rigtig overskue så meget på sådan en lille skærm. Så det burde være din rigtige løsning når man vil bruge MCE eller vista. |
||
![]() |
||
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
|
Troede egentlig at sådanne fætre kørte Wifi - så er det bare at finde en der kører draft-N (hvis den ellers findes) |
||
![]() |
||
Nordskov ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2007 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
[/QUOTE] Jeg har haft sådanne en løsning, med 7" skærm, og jeg brugte det slet ikke, for man skulle jo rejse sig når man skulle vælge numre, og så kan du egentlig ikke rigtig overskue så meget på sådan en lille skærm. [/QUOTE] Hvordan fungerede det i forhold til dit fjernsyn. Var der problemer i forhold til det? - kunne begge ting f.eks. være tændte samtidigt?
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Ricavision´s remote kan bestilles direkte fra dem til $199,- eks. forsendelse/told/moms osv. Der findes andre løsninger til PDA, som ikke benytter IR. Jeg har ikke selv nået at prøve det endnu, men denne her skulle være det bedste: http://www.promixis.com/products.php?section=netremote
|
||
![]() |
||
![]() |
|
[/QUOTE] Så det burde være din rigtige løsning når man vil bruge MCE eller vista. Hvordan er denne philips srm 7500/10? Kan skærmen bruges til noget? - (er det pengene værd?)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der slet ingen som kan "øse" af sin erfaring med at styre sin HTPC uden at tænde tv'et? Jeg er blevet lidt lun på løsningen med fjernbetjeningen - men er der nogen som har erfaring med sådan en løsning (bortset fra "Pendec" altså) |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Har selv købt netremote til min PDA, men det kører ikke stabilt nok for mig til at det kan bruges. PDA clienten mister kontakten til serveren, og MCE plugin'en til serveren virker heller ikke ordentligt.
Har også prøvet rudeo control, hvilket også var for ustabilt og hang til tider. Har haft rimelig gode erfaringer med slimserver og softsqueeze. Eneste problem der er at det ikke er integreret med MCE så du kan f.eks ikke stoppe lyden med fjernbetjeningen hvis du vil se fjernsyn. Og så er slimserver alt andet en "slim". Bruger betragtelig mængder ram. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |