recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Når unge mænd samles i flok
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Når unge mænd samles i flok

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Et tredje eksempel vil være tennisspillere.... nåh nej....

Arh den har Caroline W. jo haft en "kamp" for at få det forbudt, fordi det er for at distrahere modstanderen at de stønner...

Frank

Har du nogen spillet tennis på andet end pensionist niveau?
Du finder hurtigt ud af at de støn kommer helt naturligt når du skal tæve sådan en bold ned af banen. Jeg ville skulle tage mig noget sammen hvis ikke jeg måtte sige en eneste lyd under sådan kamp. Ikke synderligt fornuftig og bruge sin koncentration på og lukke mundenLOL

Har spillet tennis og badminton,  har aldrig haft tid til at stønne på den måde. Har været aktiv med håndvægtene siden 93, det er bare dårlig stil i centeret med alle de lyde. Det er lidt som den unge mand i bilen med vinduerne rullet ned, armen ud af vinduet, musikken på fuld skrald... det gælder om at blive set og hørt 🙂

Tror "måske" vi er "lidt" individuelle på det punkt. De støn jeg giver under en tenniskamp gælder ikke om og distrahere, blive set, eller lignende. Jeg kan ikke lade være, hvis jeg lægger alle kræfter i. Så simpelt er det.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Et tredje eksempel vil være tennisspillere.... nåh nej....

Arh den har Caroline W. jo haft en "kamp" for at få det forbudt, fordi det er for at distrahere modstanderen at de stønner...

Frank

Har du nogen spillet tennis på andet end pensionist niveau?
Du finder hurtigt ud af at de støn kommer helt naturligt når du skal tæve sådan en bold ned af banen. Jeg ville skulle tage mig noget sammen hvis ikke jeg måtte sige en eneste lyd under sådan kamp. Ikke synderligt fornuftig og bruge sin koncentration på og lukke mundenLOL

Har spillet tennis og badminton,  har aldrig haft tid til at stønne på den måde. Har været aktiv med håndvægtene siden 93, det er bare dårlig stil i centeret med alle de lyde. Det er lidt som den unge mand i bilen med vinduerne rullet ned, armen ud af vinduet, musikken på fuld skrald... det gælder om at blive set og hørt 🙂

Tror "måske" vi er "lidt" individuelle på det punkt. De støn jeg giver under en tenniskamp gælder ikke om og distrahere, blive set, eller lignende. Jeg kan ikke lade være, hvis jeg lægger alle kræfter i. Så simpelt er det.

Der er vi helt enige i at der kommer lyde... men de der som Caroline  påpeger og i badminton for at maskere slaget, de er unødige... i træningscentret, der er det i de fleste tilfælde for opmærksomhedens skyld.

Frank
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 12:08
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 14:42
Er der lukket på Nationen? Eller Facebook?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 20:22
Nej Frank - du er helt åbenlyst ikke vidende om noget som helst indenfor sport. - som en der har dyrket kampsport gennem en meget stor del af mit liv kan jeg garantere dig for at "lyde" har en effekt - og målbar. effekt også - Men der er forskel på lyde og ja for mange "ældre" der alligevel bare sidder og river i en eller anden lille maskine uden at vide hvad man laver (hvis ikke man gør det rigtigt, hvorfor så overhovedet gøre det?) Så virker det voldsomt at der kommer et kraft udbrud når man træner. Virker det rædderligt når man opfører sig som en kvindelig tennisspiller der skriger ved hvert eneste slag fordi man bare skal have 110% kraft i for overhovedet at kunne få den over nettet, så JA så bliver det træls at høre på, og i et fitness center, så kommer den slags desværre også (det er derfor man medbringer egen musik og hørebøffer). Men det er der man skal erkende at nogle træner på andre måder end en selv. Jeg ser rigtigt mange ældre mænd der laver alt muligt lort i det center jeg render rundt i. Og de laver sjældent nok til at man overhovedet kan tillade sig at sige de reelt "holder sig i gang" - men det kan selvfølgelig være man bare skal fordrive tiden fordi man endelig er kommet væk fra hjemmet og konen.

Personligt er jeg også meget bevidst om brug af lyd når jeg træner - især når det bliver tungt (bænkpress, squats, benpress er nogle af de compound bevægelser hvor det virkelig kan blive nødvendigt når man træner tungt. Jeg er sg også presset når jeg ligger med 400kg til benpress. Men det er mere en dyb grynten end "skrig" da jeg sjældent går efter maks vægt

Men Jake51's udflåd af galde her i et forum omkring hjemmelektronik viser bare han nok kke er der for meget andet end at se på unge piger i stramtsiddende tøj. Han træner i hvert fald ikke intenst nok til at fokusere på sig selv og sin egen træning.


/claus  - der er nærmere 50 end 40 og IKKE er bleg for at spørge de unge røvere i centeret om de ikke lige gider rydde op efter sig - deres mor er der jo ikke!
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 20:41
Så hej igen da til claus_jac, som skriver: "Men Jake51's udflåd af galde her i et forum omkring hjemmelektronik viser bare han nok kke er der for meget andet end at se på unge piger i stramtsiddende tøj. Han træner i hvert fald ikke intenst nok til at fokusere på sig selv og sin egen træning."
Kære Claus, hvor har jeg skrevet noget om piger? Det er dig, der gør det
Og Claus, jeg er rent faktisk ældre end dig
Og en ting til, Claus... hvorfor er det lige, du går så målrettet efter mig? Stop dig selv, menneske
Jeg gider dig ikke mere, Claus
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Nej Frank - du er helt åbenlyst ikke vidende om noget som helst indenfor sport. - som en der har dyrket kampsport gennem en meget stor del af mit liv kan jeg garantere dig for at "lyde" har en effekt - og målbar. effekt også - Men der er forskel på lyde og ja for mange "ældre" der alligevel bare sidder og river i en eller anden lille maskine uden at vide hvad man laver (hvis ikke man gør det rigtigt, hvorfor så overhovedet gøre det?) Så virker det voldsomt at der kommer et kraft udbrud når man træner. Virker det rædderligt når man opfører sig som en kvindelig tennisspiller der skriger ved hvert eneste slag fordi man bare skal have 110% kraft i for overhovedet at kunne få den over nettet, så JA så bliver det træls at høre på, og i et fitness center, så kommer den slags desværre også (det er derfor man medbringer egen musik og hørebøffer). Men det er der man skal erkende at nogle træner på andre måder end en selv. Jeg ser rigtigt mange ældre mænd der laver alt muligt lort i det center jeg render rundt i. Og de laver sjældent nok til at man overhovedet kan tillade sig at sige de reelt "holder sig i gang" - men det kan selvfølgelig være man bare skal fordrive tiden fordi man endelig er kommet væk fra hjemmet og konen.

Personligt er jeg også meget bevidst om brug af lyd når jeg træner - især når det bliver tungt (bænkpress, squats, benpress er nogle af de compound bevægelser hvor det virkelig kan blive nødvendigt når man træner tungt. Jeg er sg også presset når jeg ligger med 400kg til benpress. Men det er mere en dyb grynten end "skrig" da jeg sjældent går efter maks vægt

Men Jake51's udflåd af galde her i et forum omkring hjemmelektronik viser bare han nok kke er der for meget andet end at se på unge piger i stramtsiddende tøj. Han træner i hvert fald ikke intenst nok til at fokusere på sig selv og sin egen træning.


/claus  - der er nærmere 50 end 40 og IKKE er bleg for at spørge de unge røvere i centeret om de ikke lige gider rydde op efter sig - deres mor er der jo ikke!

Du tager så meget fejl 😂😂 havde nok ikke spillet på 1. holdet i fodbold hvis jeg havde misforstået sporten eller været ham der i dag giver de unge (under 50 år) hjælp i fitnesscenteret med at træne rigtigt, når de kommer og spørger om hjælp... men tak for dine pæne ord om min forståelse for sport 👍

Frank
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 21:08


Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Nej Frank - du er helt åbenlyst ikke vidende om noget som helst indenfor sport. - som en der har dyrket kampsport gennem en meget stor del af mit liv kan jeg garantere dig for at "lyde" har en effekt - og målbar. effekt også - Men der er forskel på lyde og ja for mange "ældre" der alligevel bare sidder og river i en eller anden lille maskine uden at vide hvad man laver (hvis ikke man gør det rigtigt, hvorfor så overhovedet gøre det?) Så virker det voldsomt at der kommer et kraft udbrud når man træner. Virker det rædderligt når man opfører sig som en kvindelig tennisspiller der skriger ved hvert eneste slag fordi man bare skal have 110% kraft i for overhovedet at kunne få den over nettet, så JA så bliver det træls at høre på, og i et fitness center, så kommer den slags desværre også (det er derfor man medbringer egen musik og hørebøffer). Men det er der man skal erkende at nogle træner på andre måder end en selv. Jeg ser rigtigt mange ældre mænd der laver alt muligt lort i det center jeg render rundt i. Og de laver sjældent nok til at man overhovedet kan tillade sig at sige de reelt "holder sig i gang" - men det kan selvfølgelig være man bare skal fordrive tiden fordi man endelig er kommet væk fra hjemmet og konen.

Personligt er jeg også meget bevidst om brug af lyd når jeg træner - især når det bliver tungt (bænkpress, squats, benpress er nogle af de compound bevægelser hvor det virkelig kan blive nødvendigt når man træner tungt. Jeg er sg også presset når jeg ligger med 400kg til benpress. Men det er mere en dyb grynten end "skrig" da jeg sjældent går efter maks vægt

Men Jake51's udflåd af galde her i et forum omkring hjemmelektronik viser bare han nok kke er der for meget andet end at se på unge piger i stramtsiddende tøj. Han træner i hvert fald ikke intenst nok til at fokusere på sig selv og sin egen træning.


/claus  - der er nærmere 50 end 40 og IKKE er bleg for at spørge de unge røvere i centeret om de ikke lige gider rydde op efter sig - deres mor er der jo ikke!


Du milde du lyder farlig - er det dig der er inde i Arnold?LOLLOLLOLLOLLOL
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2020 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Du tager så meget fejl 😂😂 havde nok ikke spillet på 1. holdet i fodbold hvis jeg havde misforstået sporten 


Tak for det, Serie 2 havde aldrig været det samme uden dig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu