|
Nærmest Lykkelig..Nu med Aurum Cantus i stuen |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2009 kl. 16:12 |
Så er der sket noget nyt igen i det lille hus. Konen er gået med til at skifte vores System Audio ud med Dali helicon/Euphonia serien. Da vi flyttede syntes jeg, at system audio lige pludselig manglede lidt volume, pga vores nye stue. Det nagede mig en del og fik så overtalt konen til at købe "nyt" til stuen Nu er opsætningen således: Front: Dali Helicon 400 Center: Dali Helicon C200 Sub: Dali Helicon S600 Bag: Dali Euphonia RS3 Plasma: Pioneer PDP 508XD Dvd/Bluray: Denon BD3800 Surroundforstærker: Onkyo 905 Kabler: Dali silverwave Nu til noget helt andet, der vil slå ringe i vandet Da man tit må indgå kompromisser for at få det man vil have, skal alle højttalere lakeres i højglans hvid. Det glæder vi os til at se. Men Nu til det sjove.. Aldrig før har jeg haft højttalere der spiller så godt og med så meget power, som disse.. Det er en glæde at sætte musik, film osv på nu... troede ikke jeg skulle finde den glæde igen. Den Bas er bare så overbevisende at det gør ondt.. Selv med størrelsen på min forstærker, er jeg glædeligt overrasker over, at den kan spille dem op. PS NU er det så med Onkyo 905 og det er så en helt anden verden end min Denon 2807. Det skal siges, at subben kommer til at stå på den anden side af højttaleren og ikke der hvor den står nu. ER rykket nu, som det kan ses på billeder.. Og centeren kommer ind i hullet, når vi lige har fået fjernet ca 5mm af de plader i skænken, så den kan være der. ER Lavet...! Men nu til lidt billeder: Ris & Ros modtages gerne Klik på Billedet og det bliver stort.! Så er der kommet nyt i stuen, Aurum Cantus... Redigeret af detoch - 09-Marts-2012 kl. 21:19 |
|
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nærmest drømmesetuppet.. virkelig flot.. En projector ville sætte prikken over i'er :) Hvor har du skaffet det fede væghylder? |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
Konge setup! Det ser virkelig godt ud, og tror det bliver endnu bedre når dine højttalere bliver lakeret. Hvad er det for nogle beslag du har brugt til dine baghøjttalere? Det ser smart ud..
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Se flot ud, tillykke med dit anlæg.
Men du mangle jo virklig en rigtig god projector (som fx. en fra JVC eller BenQ), for du har sikke nu en stor og flot lyd, men et lille, lille bitte biled, det bare ikke hænger samme med lyden. Redigeret af Startrek - 18-Juli-2009 kl. 17:24 |
|
![]() |
|
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
Ahhh lille bitte er billedet nu ikke...
Ser godt nok nice ud, det vil jeg også ha' ;) |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
lækkert setup. Alternativt istedet for den større receiver kunne du have gjort som mig nemlig at smide en effektblok ala Nad T975 også biampe dine fronter samt center højtaler og lade din receiver trække resten af dine surroundhøjtalere, men det må du overveje til næste opgradering Dine højtalere kan suge masser af kraft.. men det har du sikkert opdaget. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6364 |
De højttalere er rigtigt pæne... det ville da være synd at lakere dem hvide
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
Hylderne er købt i boconcept, koster den nette sum af 1450 kr for 2 stk. Ja, jeg er også rigtig glad for dette setup...! |
|
|
|
![]() |
|
Højttalerne bliver ikke lakeret alligevel... det var fordi jeg fik taget teksten fra et andet forum. Beslagene er originale fra RS euphonia. |
|
|
|
![]() |
|
Mange tak... Jeg tror ikke, at min bedre halvdel ville syntes det var så fedt med en projektor i stuen..! hun syntes ligesom, at højttalerne er store nok... Og billedet er skam også "stort" nok til mig....... Indtil videre... |
|
|
|
![]() |
|
Har kigget på effekt og kigget og kigget og kigget... Nej lige nu, er det nok med den forbedring jeg har fået..! Men ville gerne have mere power, det vil man vel altid....! |
|
|
|
![]() |
|
Det bliver de skam heller ikke... det var kun i overvejelsen tidligere..! |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |