recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nærmest Lykkelig..Nu med Aurum Cantus i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nærmest Lykkelig..Nu med Aurum Cantus i stuen

Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2009 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af detoch detoch skrev:

Har kigget på effekt og kigget og kigget og kigget...

Nej lige nu, er det nok med den forbedring jeg har fået..!

Men ville gerne have mere power, det vil man vel altid....!

Må jeg anbefale dig at stoppe med at kigge også prøve at lytte istedet, hvis du er gode venner med din lokale hifipusher kan du måske låne dig til en først så du kan høre forskellen 

Men man bliver self. nødt til at stoppe et sted ellers kan man jo blive ved, men du har et perfekt højtalersetup til sådan en løsning, at det må komme på to-do-listen så er det bare et spørgsmål om hvad der skal foran

Mvh

René
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2009 kl. 20:58

Chefen bliver sgu nok ikke så glad, hvis jeg fyrer flere penge af på hifi i den nærmeste fremtid...

Næ nu er det en seng og en markise, der står øverst på listen..!

Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2009 kl. 21:14
 det ser godt uddet må jeg sige...
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2009 kl. 21:55

Takker..!

Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2009 kl. 02:15

Endnu en glad ejer af Helicon højttaler..  Velkommen i klubben

Godt du fik noget andet end den sølle 2807'er den har jo nærmest ingen kræfter  

Jeg bruger en NAD M25 effektblok til at styre mine Helicon. Tjek "Min Bio" for info.

Det med projektor i stuen er fedt ja men jeg har haft det i et godt stykke tid og efterhånden er jeg blevet træt af det og ville heller have en 60" Pioneer med bedre sort niveau og minimal påvirkning af lys så billedet ikke hele tiden er så gråligt som projektor da jeg ikke kan lukke alt lys ude  Med min indretning passe et tv ikke rigtig ind sammen med projektor, men fedt er det da på stor skærmen.

Redigeret af Mr. Anderson - 19-Juli-2009 kl. 02:17
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2009 kl. 05:50

Vores stue er alt alt for lys/hvid til at kunne mørkelægge den...

Ja, der er en verden til forskel fra Denon'en til onkyo'en.. der er bare mere power at hente i onkyo'en.

ja, sådan en NAD M25, ville ikke være så tosset igen at få fingrene i..!

En 50" bliver også hurtigt småt..

Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 16:09

Ja, så havde man en kammerat på besøg og han havde sin PS3 med...

Sikke et billede, i forhold til dvd som jeg ellers syntes er rigtig godt..!

Og lyden, det var jo dimensioner bedre end alm DD..

Så nu må man vel hellere se om man kan finde en fornuftig bluray afspiller... ved ikke rigtig om det skal være PS3, da jeg gerne vil bruge den til cd-afspiller også uden at skulle tænde for tv'et..!

Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 16:57
Hvad er det for et tv-møbel du har? Jeg leder nemlig efter noget lignede.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 17:20
Blev helt dårlig da jeg læste at de skulle lakeres og helt lettet igen da jeg læste at de ikke skulle 

Det ser godt nok lækkert ud da!

Bliver din forstærker ikke pænt lun inde i skabet på trods af at lågen står åben? Og hvordan har den højre front det inde i hjørnet lidt skjult af sofaen? Påvirker det ikke lydbilledet en smule, eller kan du justere dig ud af det?
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 17:23

Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Hvad er det for et tv-møbel du har? Jeg leder nemlig efter noget lignede.

Det er fra hammel-funiture.dk

Se link, side 14

http://www.hammel-furniture.dk/catalog/concept/

Kan købes hos idemøbler... Men det er ikke billigt...

Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 17:31

Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Blev helt dårlig da jeg læste at de skulle lakeres og helt lettet igen da jeg læste at de ikke skulle 

Det ser godt nok lækkert ud da!

Bliver din forstærker ikke pænt lun inde i skabet på trods af at lågen står åben? Og hvordan har den højre front det inde i hjørnet lidt skjult af sofaen? Påvirker det ikke lydbilledet en smule, eller kan du justere dig ud af det?

Da vi lige købte højttalerne, syntes vi at de var for dominerende i den mørke farve, men vi kan nu lide dem som de er..! det hjalp også at centeren kom ned i skænken og ikke lå oven på.

Jo, der bliver pænt lunt, men faktisk ikke så varmt, som jeg havde hørt at den onkyo ville blive..!

Fronthøjttaleren til højre lyder faktisk ikke ringe.. den ville sikkert lyde bedre hvis der var masser af luft, men det lyder faktisk rigtig godt, Der er ca en meters penge mellem sofa og højttaler.. Man må bruge den plads man har..!

Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 19:04
Lige nøjagtig 
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu