recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nærmest Lykkelig..Nu med Aurum Cantus i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nærmest Lykkelig..Nu med Aurum Cantus i stuen

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 20:15
Det er jo næsten det perfekte setup... nøj hvor er jeg bare misundelig!
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2009
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 20:21

Oprindeligt skrevet af staack staack skrev:

Det er jo næsten det perfekte setup... nøj hvor er jeg bare misundelig!

Jeg er ogsåå rigtig glad for dette setup..!

Men hvis jeg skulle have haft købt fra nyt, havde jeg heller aldrig kommet i nærheden af det.. Men det var lige en pukkel at komme over, at skulle købe brugt, for man ved jo aldrig hvordan tingene virker...! Men har fået tingene til fornuftige penge og er glad ved at købe brugt..!

Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 01:47
Nu har jeg lige set, at der er en der har en NAD 955 til salg... Er det noget man kunne bruge med fordel til de 2 fronter? Eller er det spildte penge?

Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2007
Point: 707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 11:47
Hvor fandt du dem brugte henne?
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 18:10
Jeg har fundet det på dette forum's køb/salg/bytte sektion eller på hifi4all...!

Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2009 kl. 19:39

Ingen der har råd ang den nad t955?

Har kigget på lidt bluray også! Har kigget på denon 3800 og så den berømte oppo, men er der andre der er gode til både dvd og cd afspilning også? Gider ikke flere forskellige maskiner i opsætningen...

Min kammerat siger: køb en ps3, den er kanon til bluray og syntes også at den gjorde det godt, da vi havde bluray aften.. kan altid beholde min denon 3930 til dvd og cd...

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af detoch detoch skrev:

Ingen der har råd ang den nad t955?

Har kigget på lidt bluray også! Har kigget på denon 3800 og så den berømte oppo, men er der andre der er gode til både dvd og cd afspilning også? Gider ikke flere forskellige maskiner i opsætningen...

Min kammerat siger: køb en ps3, den er kanon til bluray og syntes også at den gjorde det godt, da vi havde bluray aften.. kan altid beholde min denon 3930 til dvd og cd...

Jeg har indtil nu været yderst tilfreds med min PS3 som blu ray afspiller af flere grunde.

1. Jeg har endnu ikke så mange Blu Ray film (har en del dvder derfor holder jeg fortsat fast i min denon dvdafspiller med scaler bagefter.

2. Jeg har en kraftig spillemaskine inkluderet i afspilleren til ingen penge (da ps3 er billere end fek denon 3800), som med feks singstar eller buzz er ret underholdene ved sammenkomster af enhver art.

3. Den har media funktioner som gør at med en NAS server kan du få familiens digitale fotos ind på skærmen uden at skulle investere yderligere, da jeg formoder det er et must ved digitalfotos at have en fællesserver med backup som sikkerhed.

4. den har en ganske udmærket audioafspiller hvilket vil sige at dine lydfiler kan ryge samme vej som billederne... hvilket jeg dog ikke bruger så meget pga. strømforbruget i forhold til min receiver som også kan afspille direkte fra NAS.

5. Loadtiden fra du smider en blu ray film i PS3 til den er spilklar er absolut en af de hurtigste på markedet... hvis ikke den hurtigste (jeg har ikke tjekket )

6. Du kan sætte en større harddisk i (min har fået 320gb i) så kan du smide alt dit digitale indhold ind på den hvis du ikke har NAS og stadig få glæde af ovennævnte fordele.

7. Køb dig et trådløst bluetooth tastatur så har du også en OK internetbrowser til dit TV i stuen hvor du kan læse aviser se youtube eller andet internet aktiviteter, og du kan også smide Linux på PS3 hvis du er til den side

8. der er helt sikkert en række andre fordele, men der er ofte opdateringer til softwaren som automatisk opdateres via LAN eller Wireless, så du er sikker på du altid har adgang til nyeste features.

Om der er kvalitetsmæssige ulemper ved blu ray vil jeg da gerne høre om dem.
Strømforbruget er et issue på en PS3 hvorfor den heller ikke står tændt hjemme hos mig hele tiden, jeg bruger den efter behov hvor jeg syntes der er klare fordele.. ellers klarer mit eksisterende setup resten.

Du skal bare huske dig at medkøbe en fjernbetjening med til PS3 så har du den samme betjening ved afspilning af Blu Ray som du ville have ved en alm afspiller.

Nåmen det endte jo med at blive en stil alligevel

Redigeret af rhsin - 29-Juli-2009 kl. 08:34
Mvh

René
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 22:44

Ja, jeg tror bare ikke at jeg får brugt en ps3 til at spille på.. men ja, det må da være en billigere løsning end end denon eller oppo.

Kan godt se det smarte i, at man kan udbygge en PS3 med ekstra GB, men ved ikke om jeg får brugt den til andet end bluray..

Tak for svaret--- 

Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 19:07

Nå, venter stadig på at oppoen kommer i en test her på siden, nu har jeg været i hfk og er også brændt varm på en Denon BD3800, nu hvor de er nede i pris..!

Nu er der lidt penge på kontoen efter jeg fik solgt min Denon 2807, samt Denon 2910.!

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 22:32

den er jo kommet nu (anmeldelsen), iøvrigt så må jeg trække lidt i land omkring PS3 som blu ray afspiller... jeg er blevet klogere  følg evt lidt med i denne tråd (hvis du ikke allerede har set den)

Og hvis valget står mellem en oppo eller denon så tjek lige denons start og loadtider, for der ville jeg gå efter den korteste load tid, og det bør oppoen have efter hvad jeg har kunnet orientere mig om.

Mvh

René
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2009 kl. 15:48

Ja, det ser ud til at denon's opstartstid er længere end oppoen, men da den også skal bruges til cd, kunne det måske være at den havde bedre udgange end oppo'en til dette...!

Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 17:37

Så er min Denon 3930 solgt og en Denon BD3800 er bestilt...

Så nu må det gerne blive torsdag...

Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu