|
Nærmest Lykkelig..Nu med Aurum Cantus i stuen |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er der købt en WD TV Live også... smart lille ting, så nu er jeg igang med at ligge alle mine film over på en harddisk... det tager lidt tid...
![]() Mangler bare såden en dongle, så man kan prøve at overføre trådløst...!
|
|
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Hold da op !
flot og stil rent, og så også noget kanon lækre komponenter, jeg er vild med dine højtaler ! Men kan det virkelig svare sig, at købe Euphania, som bag, fremfor helicon?
![]() |
|
![]() |
|
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
Grunden til, at jeg har euphonia som baghøjttaler er, at hele sættet blev købt sammen til en særdels fornuftig pris...!(Brugt) ellers kunne man nok bare nøjes med helicon højttaleren som baghøjttaler.. |
|
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
det lyder da ikke dårligt (;
må jeg have lov at spørge hvad sådan et sæt kan være heldig at finde til en god pris brugt ? :) sådan af nysgerrrighed til når man selv engang flytter hjemmefra :)
|
|
![]() |
|
Nu var jeg utolig heldig med prisen, da jeg købte det hele samlet... Prisen lader vi være mellem sælger og jeg...
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Men der har været meget "billigt" helicon til salg på det sidste, så det er muligt at lave en god handel...
Helicon 400 mk1: Pris 12-16.000 kr
Helicon C200 mk1: Pris 4-7.000 kr.
Helicon S600 mk1: Pris 5-8.000 kr.
Helicon W200 mk1: Pris 4-8.000 kr
Helicon 300 mk1: Pris 7-12.000 kr
Euphonia RS3: Pris: 14-18.000 kr
Det er priser jeg har set tingene til, så det er muligt at lave en god handel, hvis man kan finde en der har en komplet løsning til salg. Så er folk lidt nemmere at snakke med, hvis man køber det hele på en gang.
Men det har været alle pengene værd indtil videre...!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det lyder da ganske spændende (: !
|
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
Ja, det kan jeg også godt skrive under på
![]() |
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
Ja, jeg mangler vist lige en højttaler eller to for at kunne følge med dig michael..!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
nu burde du skamme dig !
du burde være tilfreds ! ![]() prøv og kig forbi mit setup, der er vidst langt fra vores :)
|
|
![]() |
|
Jeg er skam tilfreds... men man kan jo altid bruge lidt mere...!!!
![]() Men jeg har heller ikke plads til et 7.1 system... og får det nok heller ikke...
Tag du det roligt, med tiden skal du nok få et ordentlig system.. du har en del mere end jeg havde i din alder...!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
Ja, da jeg var 18 havde jeg også kun mit gamle komfirmationsanlæg, som på det tidspunkt var ved at være godt brugt. Men havde ikke råd til at få skiftet det ud...
|
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |