recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ønskekombinationen, findes den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketØnskekombinationen, findes den?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Emne: Ønskekombinationen, findes den?
    Sendt: 01-April-2008 kl. 11:27

Jeg står og skal investere i en masse lækkert nyt udstyr. Jeg kunne godt tænke mig en rigtig lækker universalfjernbetjening, så en logitech Harmony 1000 er jo et godt bud i kombination med en RF extender. Jeg kunne også godt tænke mig trådløs distribution af musikken fra en NAS, så her kommer squeezebox duet ind i billedet. Det er så bare ret trist at logitech (når de nu ejer slimdevices) ikke har fundet på at kombinere de to controllere. Det lader heller ikke til at SONOS kan tilbyde det. Derfor spørgsmålet:

Kender I til en løsning, der kan det beskrevne uden at være en fuldstændig afsindig dyr specialløsning?

Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2008 kl. 13:15
Fatter heller ikke at Logitech ikke lancerer en kombineret Squeezebox Duet og universal fjernbetjening - det ville være genialt...

men man kan jo have lov at håbe... go jagt på ønskekombinationen!
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu