|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() Sendt: 19-September-2008 kl. 19:04 |
Hej Har nu begyndt at surfe lidt med min PS-3 40 Gb. Når jeg følger et link kommer følgende spørgsmål: "Ønsker du at køre denne plug-in?" Dette spørgsmål kan formentligt slås fra - det står nok i brugermanualen - men er lidt doven i dag - har en af jer det som paratviden? Mvh FNørd |
|
![]() |
|
ninushenrik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Ja det ku jeg oss godt tænke mig at vide
![]() |
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
Nu har jeg så fået besøgt www.berlingske.dk - og den har ikke det samme "problem". Det er her på recorder det opstår - når jeg svarer nej til at køre plug-in, så kommer de to af tre sponsor billeder øverst på siderne ikke med. Spørgsmål til recorder: "Hvordan er det kodet - kan I løse problemet, så man ikke hver gang man skifter side skal svare på et ligegyldigt spørgsmål" Mvh FNørd |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Det er FLASH-reklamerne, der trigger det...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
![]() |
Hej HeartWare Tak for info - kan man slå denne "advarsel" fra? Mvh FNørd |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Ikke så vidt jeg ved...
(Jeg ville også ønske man permanent kunne svare "nej" til "vil du tillade denne BluRay disc at gå online" - eller hvad spørgsmålet nu helt præcis hedder). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |