recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ønsker komentar til disse dele
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketØnsker komentar til disse dele

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2006 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

#NikolajC

Dårligt råd!

MCE500 er to ANALOGE tunere. Hvis Bulderbasse bruger UHF antenne, er det dumt ikke at købe en hybrid tuner som kan både analog OG DVB-T som der bliver lukket op for om 7 dage.

Da der ikke (såvidt jeg ved) findes godkendte dobbelt Hybrid tunere er PVR 1300 efter min mening det bedste bud pt. Skal der optages fra to tunere så må man ryste op med slangeskindet og investere i et ekstra kort

Tja det må vel være et temperamentsspørgsmål om man køber dobbelt analog tuner kort nu hvor _det_ virker og så køber digitalt senere eller omvendt. Tror stadig de fleste vil have glæde af to analoge tunere langt ud i fremtiden*. Men da fint at få begge muligheder lagt frem! :)

*Går ud fra det kun er DR 1, DR 2, og TV 2 der kommer om 7 dage her.

Redigeret af NikolajC - 24-Marts-2006 kl. 10:55
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2006 kl. 11:21
Hvad er den samede pris for det setup du har valg der? Der mangler vel kun Windows Media, så køre det vist?
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2006 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

kan også anbefale bundkortet som NikolajC henviser til - har netop købt det og er fuldt ud tilfreds.

Jeg bruger bare min in-a-box køler, men den larmer også helt vildt. Har også haft kig på den blæser du henviser til, men er den svær at udskifte? det ser jo ikke ud til at der er klips med til at montere den..

Jeg kører med en Nexus 92 mm køler som får ca. 7V med en Zalman fanmate Min køleprofil er en thermalright xp 90. Det løber samlet op i lidt over 500 kroner, men til gengæld er den så støjsvag, at jeg næsten ikke kan høre den, hvis jeg åbner kabinettet og lægger øret helt tæt ned til den,  og da slet ikke hvis kabinettet er på. Nogen vil mene det er overkill, men det er relativt nemt at installere. :)

Redigeret af NikolajC - 24-Marts-2006 kl. 11:26
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu