|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Det kunne jeg godt finde på. Befinder mig dog i Århus - langt at køre til Kbh. Sælger sender kun nødigt, idet han vil demonstrere, at alt virker som det skal. Overvejer dog lige den næste times tid. |
||
![]() |
||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Nope - enig. Min pointe var også bare, at der må findes tilsvarende løsninger - måske ikke serverhosting i DK, men så måske et sted i det store udland- |
||
![]() |
||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Det er altid billedkvaliteten det skorter på, jeg har selv et axis 214,. Det er ikke trådløst, men da camera aligevel skal have strøm, er det jo bare en ledning mere. Hvis du er interesseret, kan jeg sende dig fotos optaget under forskellige lysforhold. Skriv til min e-mail-adresse. Niels Redigeret af abacus - 10-August-2008 kl. 21:33 |
||
![]() |
||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
|
Men koster den ikke små 10.000 kr? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Uha - som "niepe" skriver - små 10 kilo. Hertil kommer så en NAS. Så meget vil jeg trods alt ikke investere. Ellers tusinde tak for tilbuddet. |
||
![]() |
||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Ja omkring 10 K. :-) Niels |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er godt klar over, at kvalitet koster. Indbrudet koster mig nu ikke noget - bortset fra en masse bøvl. Forsikringen dækker jo skaderne - foreløbigt en ny terrassedør og et nyt vindue. Den sidste dør kan rapareres. Jeg overvejer dog lige en gang til, hvordan jeg griber det an. Vil egentlig gerne have et udendørs kamera, men jeg kan ikke finde et sted, hvor jeg kan placere det højt nok - forstået på den måde, at det ikke skal være muligt at blænde det fra jorden. |
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
|
Hej alle. Har selv gået med alle disse tanker om et kamera til overvågning. Dog vil jeg gerne kunne gå ind og se billeder og evt. video fra min mobil da vi ikke har internet i sommerhuset og gerne vil se om der sker noget ved en alarm, idet vi desværre har oplevet et par falske alarmer, bl.a. pga. solens stråler i rummet... siges der. Er det muligt at gå på Trendnet 312 via mobilen og hvad kræves der evt. af min kommende mobil? Skal siges at jeg ikke har en pc tændt når jeg ikke er hjemme, men har en router (tilsluttet Yousee) lige på den anden side af væggen hvor kameraet skal hænge? Så er det vel nok at tilslutte til routeren? ;-) Jes Redigeret af Jessemand - 11-August-2008 kl. 08:25 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |