recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ønskes:Telmore aktiveringskode iPhone 6 64GB sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ønskes:Telmore aktiveringskode iPhone 6 64GB sort

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ønskes:Telmore aktiveringskode iPhone 6 64GB sort
    Sendt: 30-September-2014 kl. 10:54
Hvis nogle af jer har skrevet sig på ventelisten til en iphone 6 64GB i sort hos Telmore men som ikke har bruge for Jeres kode må I meget gerne sige til.

Har en en kode til en 6'er sort 16GB hvis nogen skulle være interesseret. Koden udløber inden for 24 timer.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 11:46
Held og lykke! 

Skulle der være en der ligger inde med en til iPhone 6 plus 64gb i sort, så er jeg interesseret

Sorry for hitchhiking Wink
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Held og lykke! 

Skulle der være en der ligger inde med en til iPhone 6 plus 64gb i sort, så er jeg interesseret

Ja det var frækt, skam dig!
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 08:44
Er der nogen der har en ledig kode liggende, til den model??

Jeg står og mangler en, pft..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Held og lykke! 

Undskyld jeg blander mig, men hvorfor købe hos Telmore? Jeg har lige købt en iPhone 6 Plus 64 GB hos Telenor for kr. 5400 plus kr 199 pr. måned. Det er da meget billigere end Telmore, eller har jeg overset noget?
/zemo/
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 08:13
Fordi hos Telmore er jeg godt tilfreds som kunde, og ønsker ikke at skifte.
Samtidig har jeg hørt utilfredshed om Telenor. Derfor :)
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Fair argument. Men for kr. 1215 ville jeg godt ulejlige mig med at skifte selskab. Det er forskellen mellem Telmores pris (kr. 7809 efter 6 md.) og Telenors (kr. 6594 efter 6 md.). Jeg har selv været tilfreds kunde hos Telmore i en årrække, men de kan simpelthen ikke være med på prisen. Jeg har hørt om utilfredshed med samtlige teleselskaber, men har endnu til "gode" at blive røvrendt af et.

/zemo/
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 13:28

Hvorfor går du ikke bare ind på Telmore.dk og bestiller den ?
Det var kun ved lanceringen af iPhone 6(+), at der var behov for en kode.
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Fair argument. Men for kr. 1215 ville jeg godt ulejlige mig med at skifte selskab. Det er forskellen mellem Telmores pris (kr. 7809 efter 6 md.) og Telenors (kr. 6594 efter 6 md.). Jeg har selv været tilfreds kunde hos Telmore i en årrække, men de kan simpelthen ikke være med på prisen. Jeg har hørt om utilfredshed med samtlige teleselskaber, men har endnu til "gode" at blive røvrendt af et.

Ja det er rigtig nok.
Der er nok tilfredshed og utilfredshed hos alle selskaber, ja Wink Må lige overveje det.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af sodaha sodaha skrev:

Hvorfor går du ikke bare ind på Telmore.dk og bestiller den ?
Det var kun ved lanceringen af iPhone 6(+), at der var behov for en kode.

Fordi jeg går efter 64 GB udgaven, af den sorte iPhone 6 (ikke plus). Ved ikke om 16 GB er nok i længden?? Ærgerligt at 32 modellen ikke findes mere Shocked 64 GB modellen kræver stadig kode, for at købe. Dog har jeg fået 1-2 chancer, men pga. nyt arbejde ville jeg vente og se ad mht. firmatlf.
16 GB versionen kan man sagtens købe nu uden kode.

Redigeret af Casper - 06-December-2014 kl. 15:13
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2014 kl. 10:36
Har lige modtaget en Telmore kode til iPhone 6 64GB Space Grey hvis det har interesse?
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2014 kl. 11:13
Jo tak, jeg er interesseret Smile
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu