|
Ønskes:Telmore aktiveringskode iPhone 6 64GB sort |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2014 kl. 10:54 |
|
Hvis nogle af jer har skrevet sig på ventelisten til en iphone 6 64GB i sort hos Telmore men som ikke har bruge for Jeres kode må I meget gerne sige til.
Har en en kode til en 6'er sort 16GB hvis nogen skulle være interesseret. Koden udløber inden for 24 timer. |
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Held og lykke!
Skulle der være en der ligger inde med en til iPhone 6 plus 64gb i sort, så er jeg interesseret Sorry for hitchhiking
![]() |
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Ja det var frækt, skam dig! |
||
![]() |
||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
|
Er der nogen der har en ledig kode liggende, til den model??
Jeg står og mangler en, pft.. |
||
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
||
![]() |
||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
|
Undskyld jeg blander mig, men hvorfor købe hos Telmore? Jeg har lige købt en iPhone 6 Plus 64 GB hos Telenor for kr. 5400 plus kr 199 pr. måned. Det er da meget billigere end Telmore, eller har jeg overset noget?
|
||
/zemo/
|
||
![]() |
||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
|
Fordi hos Telmore er jeg godt tilfreds som kunde, og ønsker ikke at skifte.
Samtidig har jeg hørt utilfredshed om Telenor. Derfor :)
|
||
|
||
![]() |
||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
|
Fair argument. Men for kr. 1215 ville jeg godt ulejlige mig med at skifte selskab. Det er forskellen mellem Telmores pris (kr. 7809 efter 6 md.) og Telenors (kr. 6594 efter 6 md.). Jeg har selv været tilfreds kunde hos Telmore i en årrække, men de kan simpelthen ikke være med på prisen. Jeg har hørt om utilfredshed med samtlige teleselskaber, men har endnu til "gode" at blive røvrendt af et. |
||
/zemo/
|
||
![]() |
||
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
|
Hvorfor går du ikke bare ind på Telmore.dk og bestiller den ? Det var kun ved lanceringen af iPhone 6(+), at der var behov for en kode. |
||
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
||
![]() |
||
|
Ja det er rigtig nok. Der er nok tilfredshed og utilfredshed hos alle selskaber, ja
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Fordi jeg går efter 64 GB udgaven, af den sorte iPhone 6 (ikke plus). Ved ikke om 16 GB er nok i længden?? Ærgerligt at 32 modellen ikke findes mere
![]() 16 GB versionen kan man sagtens købe nu uden kode. Redigeret af Casper - 06-December-2014 kl. 15:13 |
||
|
||
![]() |
||
|
Har lige modtaget en Telmore kode til iPhone 6 64GB Space Grey hvis det har interesse?
|
||
![]() |
||
|
Jo tak, jeg er interesseret
![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |