recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Næste Dune generation er?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Næste Dune generation er?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Næste Dune generation er?
    Sendt: 23-August-2014 kl. 01:51
Jeg har en efterhånden ret gammel DuneHd D1. Den kan ikke afspille 3d, og svjv kan den heller ikke opgraderes til at kunne. Og så kan den heller ikke afspille FLV og en del WMV. Okay det sidste kan have noget med rettigheder at gøre, eller et eller andet teknisk.  Men hvornår kommer næste generation af medieafspiller som feks Dune Hd D1 som jeg har været RIGTIGT tilfreds med? Feks med endnu bedre billed og lydafvikling, 3d understøttelse, 1 Gigabit netkort, HDMI 1.4/2.0 osv. Hvad er næste skridt i streamverdenen der bygger videre de på afspillere der allerede er der nu, men implementerer endnu flere muligheder og nye teknologier?
Så kan jeg spare op til dem når de kommer :).
Kan huske der var tale om nogle nye dyre Dune afspillere/samlede løsninger, men blev de nogensinde til noget? Noget med de nyeste Sigma chips.
Til top
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2011
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2014 kl. 07:13
http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu