|
Næste Dune generation er? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2014 kl. 01:51 |
Jeg har en efterhånden ret gammel DuneHd D1. Den kan ikke afspille 3d, og svjv kan den heller ikke opgraderes til at kunne. Og så kan den heller ikke afspille FLV og en del WMV. Okay det sidste kan have noget med rettigheder at gøre, eller et eller andet teknisk. Men hvornår kommer næste generation af medieafspiller som feks Dune Hd D1 som jeg har været RIGTIGT tilfreds med? Feks med endnu bedre billed og lydafvikling, 3d understøttelse, 1 Gigabit netkort, HDMI 1.4/2.0 osv. Hvad er næste skridt i streamverdenen der bygger videre de på afspillere der allerede er der nu, men implementerer endnu flere muligheder og nye teknologier?
Så kan jeg spare op til dem når de kommer :). Kan huske der var tale om nogle nye dyre Dune afspillere/samlede løsninger, men blev de nogensinde til noget? Noget med de nyeste Sigma chips. |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |