|
Ntflix Xbmc på Atv 1. gen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 13:33 |
Jeg har sådan et AppleTv 1. generation sat til inde hos ungerne, jailbreaket med Xbmc installeret. Er der nogen der har haft held med at få netflix i Xbmc?
Ifølge Google burde det kunne lade sig gøre men synes ikke jeg har held med at kunne få det frem. En venlig hånd modtages :) |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er bange for jeg må være en lyseslukker,alt jeg er rendt ind i har sagt nej, og r man endelig finder ud af hvilken app til xbmc man skal bruge, er den væk på ATV, i følge udvikler grundet hardwaren ikke er stærk nok.
Men ellers er jeg med på en lytter hvis nogen er kommer frem til noget |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |