|
Nu går den vilde Tv jagt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til prisen er det et fornuftigt VA panel, som gør det godt. Men indrømmet, jeghar ikke brugt meget tid på at kigge nærmere på det. Ud og studere TV
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Eller køb det i Elgiganten som har prismatch, og slip for køen :D |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Jeg ville ikke købe TV ud fra hvilke apps der er supporteret, da der er forskel på hvor meget fabrikanterne holder deres smart TV opdateret. Gå istedet efter billed kvaliteten og check f.eks. flatpanels.dk for en grovsortering i hvilke der kan være interessante at checke ud i butikken. Hvis der da overhovedet findes butikker der har modellen du søger. Elgiganten holder jo udsalg i Tilst snart, så gad vide om Power ikke følger trop med lidt gode tilbud også.
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Tak for info
![]() |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Elgiganten vil ikke Matche prisen når det er køtilbud ??
Dem om det Mvh Michael |
|
![]() |
|
Stone09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Jeg købte Ved Power i deres Tirsdag tilbud i sidste uge dette her LG 60" 4K7UHD LED TV 60UJ750VAEN Kl 00:01 og fik os en Ordrebekræftelse dagen efter ..Ok fint synes jeg Men nu har stadig ikke fået af vide hvornår jeg modtaget det det er en uge siden i går
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |