|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Uha. Bliver skønt med dem i samlingen igen. De forsvandt da HD DVD samlingen røg ud
![]() Klasse film |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Tror faktisk lige at jeg smutter ned i kælderen og smide 3'eren på min XE1.... Har kun fået den set en gang...... Jeg fik dem alle på HD-DVD til 3£ stykket fra HMV
![]() |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Jeg synes de skulle stoppe nu, hvor de 3 første er så vellykkede. Det kan kun blive dårligere herfra. Kan ikke se, at der kan koges mere suppe på figuren. Bøgerne er også blevet noget frygteligt klamp efter de 3 første (godt nok med en ny forfatter efter Ludlums død, men det betyder jo at der ikke er et romanoplæg at skrive efter). |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() |
Hi Shiva og andre Har lige set at Bourne 4, bliver release sommeren 2010. Du kan se på IMDB hjemmeside. Jeg glæder mig til at se den, uanset om den bliver dårlig/god. |
|
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |