recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nu ny mulighed for UK TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nu ny mulighed for UK TV

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nu ny mulighed for UK TV
    Sendt: 27-Juni-2014 kl. 16:58

Der er nu kommet en ny mulighed for at se de Engelske TV kanaler, det kræver ikke Parabol, kun en IP-TV modtager. http://www.skycards.eu/iptv    http://www.skycards.eu/sky-decoders/blade-stream-hd
Det ser lovende ud, holder den hvad den lover er det da en man skal have fingrene i.

Redigeret af Radiomanden - 27-Juni-2014 kl. 17:18
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 18:59

Hej.

De har ikke rettigheder til at vise programmerne uden for England.
Men skriver om 'Blade Stream HD IPTV Box'en, at det er den 'every British expat is talking about'
Så jeg regner med at det er en PIRAT box.

Hilsen Carsten.

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

De har ikke rettigheder til at vise programmerne uden for England.
Men skriver om 'Blade Stream HD IPTV Box'en, at det er den 'every British expat is talking about'
Så jeg regner med at det er en PIRAT box.

Hilsen Carsten.

Kan ikke se, at det er meget anderledes, end når parabolfolket køber en ekstra skærm og vender den mod de britiske satalitter.
Selv jeg har adgang til alle de britiske kanalers web TV, fordi jeg har Unblock Us.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 19:10

Måske lige så meget pirat som deres salg af SKY kort og modtagere uden for UK, hvor det der var SKY selv der hævede pengene på kortet. Der var ikke problemer der.
Virker det lige så godt med IP modtageren er der ikke grund til klage.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Kan ikke se, at det er meget anderledes, end når parabolfolket køber en ekstra skærm og vender den mod de britiske satalitter.

Hej.

Forskellen er, at her er der en mellemmand der vil tjene £20 om måneden.

Jeg ved ikke hvordan de gør. Men når de anoncerer med at de kan levere de gratis kanaler uden for England mod betaling syntes jeg ikke at det er til at vide hvordan de 'afregner' for betalings kanalerne. Som det heller ikke er lovligt at distribuere uden for England. Mit gæt er at de ikke afregner.

Men det kommer vel i sidste ende op til den enkeltes moral. Min egen er, at jeg syntes at det er i orden at bryde en geolocking. dvs. jeg kan finde på at se engelske gratis kanaler uden for England. Men at betale til udbyderen hvis jeg vil se Engelske betalings kanaler
samme sted.

Men ellers kan jeg ikke forstå at nogle kan finde på at betale et månedligt beløb for at se BBC, ITV osv. Jeg har for et stykke tid siden læst på andre forum, hvor man kan købe disse bokse med det hele installeret. Både hos et stort Engelsk postordre firma eller med service hos en lille satellit forhandler i et engelsk område i SydEuropa. Man betaler kun EN gang.

Men i behøver ikke at sende mig PM'er for at få at vide hvor. For jeg vil ikke oplyse det. I må selv Google.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 27-Juni-2014 kl. 19:32
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2014 kl. 17:24

Har bestil en, så må der ses på hvordan den er.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2014 kl. 17:52
Vil den virke i DK? Lovlig, eller ej - hvad slags strøm (Elektricitet) bruges i UK?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2014 kl. 18:14

Den bliver leveret med alt installeret, den kan bruges hvorsomhelst i verden der er en rimelig internet forbindelse (min 10 Mbit/s).
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2014 kl. 20:00
Nu var det altså strøm, jeg mente... Bruger man 230 volt i UK, ligesom i DK?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2014 kl. 20:04

Den kan som skrevet bruges hvorsomhelst, den er som så meget andet universel.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 20:49
Hvordan gik det så?
Har du modtaget boksen?

En anmeldelse af den kunne da være sjovt... Lige fra udpakning til opsætning og daglig brug af den, og din oplevelse af den. 

Og selvfølglig billeder af fx menuer på skærmen, medvidere... Du kunne jo oprette en ny tråd om anmeldelsen...Smile
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 21:47

Jeg modtog den her til eftermiddag og har fået den sat op og er ved at afprøve den, der er lige et par ting yderligere der lige skal styr på omkring den. Umiddelbart er den slet ikke så tosset.. Ja, jeg har tænkt mig at skrive lidt om den når der lige er kommet styr på det sidste.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu