recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nu ruller TDC Fiber ud.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNu ruller TDC Fiber ud.

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Emne: Nu ruller TDC Fiber ud.
    Sendt: 21-November-2011 kl. 17:22
http://www.computerworld.dk/art/200719/saa-er-der-krig-tdc-vil-saelge-fiber-til-danskerne?a=fp_3&i=1

Der er dog ikke tale om symmetriske hastigheder, men 50/10. Ikke så fedt som Waoo's produkter, men alligevel bedre end hvad de har at byde på ellers.
Til top
ilu-dazed Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2011 kl. 17:40
Der skulle dog komme 50/50 senere i 2012. Dog desværre sikkert til en frygtlig masse penge. Men det begynder dog snart at ligne noget. Dog savner jeg at man på home trio kan fravælge tv1000 kanalerne, jeg ser dem aldrig så ville egentlig gerne være fri for at betale for dem.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2011 kl. 17:47
Der er også nogen der gerne vil slippe for at betale til alle de kanaler der ikke kan finde ud af andet end at sende sport, og der kan man heller ikke slippe for, så du er ikke i særklasse.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ilu-dazed Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2011 kl. 17:50
Korrekt, men på næsten alle tv platforme kan netop tv 1000 kanaler altid fravælges eller tilkøbes. Der er da bestemt også mange andre kanaler jeg gerne vil slippe for, men her er det dog mere ligetil sammenlignet med tilsvarende produkter.
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 16:04
Jeg har TDC fiber, og glæder mig til at se hvad de kan tilbyde. Min frygt er dog at det blot er FastTv, der skifter navn, men man kan håbe at det Hometrio man får.

Dog mangler der stadig reel konkurrence i deres net, og det er meget sørgeligt at Waoo (og andre) holder sig væk.


Redigeret af rigo - 22-November-2011 kl. 16:05
Til top
AriGold Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af rigo rigo skrev:

Jeg har TDC fiber, og glæder mig til at se hvad de kan tilbyde. Min frygt er dog at det blot er FastTv, der skifter navn, men man kan håbe at det Hometrio man får.

Dog mangler der stadig reel konkurrence i deres net, og det er meget sørgeligt at Waoo (og andre) holder sig væk.

Det er Hometrio på fiber og ikke "bare" Fast TV der skifter navn.


Redigeret af AriGold - 22-November-2011 kl. 19:56
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 20:55
jeg synes det er enormt lækkert at de ruller fiber ud, men har desværre kun hørt negativt om TDC´s abonnement sammenstrikning, ikke at det er ustabilt, men hastigheder afspejler ikke hvad andre levere over fiber, det er dyrt og tv valget er direkte elendigt.

der har da været høje råb da de overtog de andre udbydere tidligere på året.

Men lækkert infrastrukturen bliver udbygget. men er der valgmulighed, så tror jeg altid jeg vil gå efter WAOO...
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 23:02
F a r v e l .... Boxer
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 12:02
- er det nu jeg skal give TDC et fluefald (for bifald fortjener de aldrig) for at melde sig ind i kampen ? LOOOL Embarrassed

Redigeret af mhv_omjk - 24-November-2011 kl. 12:05
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 12:10
@mhv_omjk

Jeg tror nu heller ikke at de gør det af egen fri vilje, men pga de ændrede betingelser for deres overtagelse af Dong's net. Desuden har de tåbelige Søren Østergård reklamer, nok også været med til at folk i dag er blevet en lille smule mere opmærksomme på at der altså er en stor forskel på de forskellige bredbåndsløsninger.

Det der bliver lidt spændende at se, er om de smider samme Fair Use grænse på deres fiber forbindelse, for det har de det jo med ved deres andre høje forbindelses produkter.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 18:11
Man har efterhånden svært ved at tage TDC særiøst.

Var det ikke samme TDC, der for få år siden mente det var total sindsygt og spild af samfundets penge at ruller fiber ud til den enkelte forbruger fordi telefonkabler og coax var alt rigeligt?

tsk tsk tsk
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 08:27
- Fair Use er måske en god ting, men hvem f... vil have en 30/5 et eller andet når et andet firma byder ud med 15/15 - 30/30 og 60/60.
 
Jeg tror kun det er dem som ikke har andre muligheder.
 
@Letten - ja man kan undres, men mon ikke de bliver nød til at rette ind før eller siden, for jeg tror ikke at deres Yousee koncept kan bære dem i længden. Begyndte Waoo at tilbyde tilkøbsprogrammer til grundpakkerne så er jeg alvorlig bange for at TDC taber i kampen selvom de siger Fair Use og plads til alle, folk vil bare ikke nøjes.


Redigeret af mhv_omjk - 25-November-2011 kl. 08:29
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu