recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nu skal det til at være!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNu skal det til at være!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobiaspanum Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Nu skal det til at være!
    Sendt: 27-December-2008 kl. 23:44

Ja, nu skal det til at være.
At jeg skal have købt ny lyd til hjemmebiografen.

Men, jeg står et sted, hvor jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe, og så er det jo godt man har et forum som dette
Men jeg er helt klart ude i at det skal være Hi-fi, da almindelig surroundanlælg fra Samsung, Panasonic osv, ikke kan leve op til mine forventninger længere.
Og her er hifiklubben et godt sted at kigge, har jeg erfaret

Men hvad jeg skal købe? Det ved jeg simpelthen ikke.
Jeg har tit forelsket mig i B&W's lyd, både i film og musik, men her spørg jeg tit mig selv, om de er gode nok, til den musik jer hører. Hovedsagligt er genrene house, trance og dance. Jeg ved ikke om de kan håndtere det optimalt, og her kommer jeg til at tænke, Cerwin-Vega!
Cerwin-Vega kan helt klart administere de genre, mesterligt endda, hvis de er sat til en ordenlig receiver. Men så kommer spørgsmålet; kan Cerwin-Vega leve op til forholdene under film og bluray, som B&W højtalere kan? det tror jeg næppe.

Jeg ved ikke om det er et spørgsmål om at priotere, hvad der betyder mest, eller om det ene er på niveau med det andet.
De front højtalere jeg har i tankerne er umiddelbart B&W DM683 el. CM7, og C-V CLS-215

Og dette spørgsmål vil jeg så sende videre til de HiFi nørder vi har på dette forum

mvh.
Tobias Panum

Redigeret af tobiaspanum - 27-December-2008 kl. 23:49
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2008 kl. 00:14
Prøv også at spørge på www.hifi4all.dk, de har mere check på lyd derovre...
mvh Christian
Til top
tobiaspanum Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2008 kl. 00:38
tak for rådet, har lavet en post derinde
Til top