recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nu skal det være - FLADSKÆRM
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNu skal det være - FLADSKÆRM

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2006 kl. 18:11

Der findes næsten ingen tv i dag, der bliver leveret med lækre remotes (undtagen B&O), desværre"

joh......der findes da nogle stykker ud over B&O(heldigvis-ellers var vi ilde stedt)

Loewe(også dyrt)...men ellers de nye Philips...9731/9831....det er bare noget der FUNKER....og kanalskift......det er HURTIGT!!

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2006 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af pawnaldo pawnaldo skrev:

Oprindeligt skrevet af MELC MELC skrev:

Okay mange tak.

Pawnaldo :

Har det ikke nogen indflydelse på kvaliteten så? Jeg har ikke så meget forstand på det stads! Men det kunne være jeg skulle hoppe på Samsungen så?

Jeg bruger selv den omtalte hdmi-switch og kan ikke se nogen forskel overhovedet den kan varmt anbefales.

Det kommer så nok helt an på, hvilket fabrikat eller kvalitet vi taler om. Jeg har selv været tvunget til at investere i en HDMI-switchbox (til omkr. 500 kr), da mit TV desværre kun har én digital indgang. Og selv om det kun er en gang imellem - i løbet af f.eks. en DVD-film - at det forekommer, så må jeg alligevel være ærlig og indrømme, at det påvirker kvaliteten en smule. Ikke nok til, at det direkte føles generende, men ved hurtige bevægelser kan mennesker og køretøjer godt risikere at få små "fartstriber".

Det ser jeg ellers aldrig ved normal tilslutning til TV'et, uden om switchboxen.

Redigeret af musicus - 04-August-2006 kl. 13:30
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu