|
nu slynger jeg lige en bemærkning ud ik :) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
micstig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2010 Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 13:28 |
|
Hvis man har set en film for 25 år siden, og ikke aner hva den hedder og kun kan huske lidt fra den, er det her stedet hvor man få hjælp til eller nogen der kender nogle forums til at slynge sådan en bemærkning ud i?
|
||
![]() |
||
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Google.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Du kan jo slynge det ud, som du husker her, og så kan du se ad. Ellers er der Filmz, hvor der er mange filmnørder.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
|
IMDb
|
||
![]() |
||
micstig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2010 Status: Offline Point: 103 |
|
Jeg var jo bare en knægt den gang, kan huske det var en komdier af en slags som foregik under anden verdenskrig, og så vidt jeg husker var der nogle tyske soldater på ransagning i en boghandel tro nok en jødisk, og på en eller anden måde så havner der et gebis på et bord som siger hail hiltler eller noget i den retning, jeg har set den på en optagelse fra tv slutning 80'erne eller deromkring det kunne være lidt sjovt at finde ud af hvad der for en film jeg tænke på :) så kunne det være jeg kunne sætte et flueben ved det mysterium, så "mangler jeg kun at opklare hvilket musik nummer jeg fik på hjernen fra den tyske radio RSH i 80'erne hvor der bliver sunget noget med micky mouse i omkvædet mener på tysk ;)
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Det er ikke de helt store sager du tumler med, så du kan jo også glæde dig over, at det begrænser sig til film og musik, og at du ikke forsker i strengteori
![]() |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Ok, siger ikke lige mig noget.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
'Allo 'Allo! (1982–1992)TV parodi serie Mvh. JørgenT |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Mit bud er Top Secret! fra 1984 - Jeg har ikke selv set den, men kunne da google lidt.
Redigeret af zulfo - 11-Oktober-2015 kl. 15:27 |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
|
Hvis du bruger reddit, så har de en sub der hedder noget a la 'tip of my tongue' den er dedikeret til at gætte den slags.
|
||
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
|
Nope, der er ingen "gebis-scene" - til gengæld er der så mange andre gode scener ;-) Klaus (Ja, jeg har den på dvd og har set den mange gange) |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Okay, måske skulle man faktisk se den
![]() |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |