|
nu slynger jeg lige en bemærkning ud ik :) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Rammstein - Amerika EDIT: Nå, så lige det var i 80'erne. Amerika er vidst lige nyere :)
Redigeret af petite_machine - 11-Oktober-2015 kl. 19:16 |
||
![]() |
||
micstig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2010 Status: Offline Point: 103 |
|
det kan du have ret i men jeg tænker jeg ikke er den eneste som har haft storesøskend som har hørt radio og set tv, og man har hørt og set en masse og noget har så brændt sig så meget fast at man stadigvæk husker noget af det 25-30 år efter :) glæder var stor for 10 år siden da jeg tilfældigt hørt shakin stevens med oh juliet, den havde virkelig været spille meget i radion da jeg var en lille knægt, det var en stor gensynsglæde i det :) vi er vel alle lidt notsaldiske ;)
|
||
![]() |
||
micstig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2010 Status: Offline Point: 103 |
|
Hej Jørgen det var et godt bud, men jeg ved det ikke er den jeg har set allo allo som barn, jeg er ret sikker på det er en spillefilm min storebro havde optaget på video
|
||
![]() |
||
|
fortæl gerne mere, jeg har aldrig hørt om reddit :)
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2119 |
|
Omkring musikken ved jeg ikke lige hvad det er for et nummer, men jeg lytter ofte til RSH internet radio
som kun spiller 80'er musik, så det kan være den dukker op der. Fed reklamefri kanal som også er at finde på TuneIn Radio. |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Når jeg har dette problem ringer eller besøger jeg www.laserdisken.dk de er utrolige de nørder de kender alle film ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
||
![]() |
||
deha2500 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
|
Måske filmen kunne være Mel Brooks film To be or not to be.
|
||
![]() |
||
|
måske, har lige set trailer til filmen, kunne måske godt være noget af det som jeg måske genkender, nogle her som har filmen og ved om der sådan en scene i? kunne jo være lidt sjovt om der lige kunne findes den sene jeg beskriver :), ellers kunne det jo være jeg skulle prøve og spørge ved laserdisken om de ved det :)
|
||
![]() |
||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
|
https://www.youtube.com/watch?v=WFrmapGCuhs
|
||
![]() |
||
|
Hej desvære ikke den, jeg ved ikke og det måske er lavet som noget spas på rsh den gang eller om det er en reel sang, syntes at kunne mindes at det er måske er lavet med noget "helium stemmer" og er ret sikker på at der bliver sunget mickey mouse og ikke kun mickey
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |