|
NUC Celeron? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 12:39 |
Hejsa.
Er der nogen der har denne maskine: Jeg går lidt med overvejelser om at købe den. Prisen er de 1100,- inkl porto. Det er meningen at den kun skal kører XBMC fra et USB stik. Derfor vil jeg også gerne vide om den kan afspille alt HD materiale uden at brokke sig? Her tænker jeg specifikt på materiale i 24p? Jeg ved GFX kortet har problemer, hvis det er Windows men er det også tilfældet med XBMC via linux? Alle svar modtages med
![]() |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan købes lige så billigt i dk hos fx dustin http://www.dustinhome.dk/product/5010673181/intel-dccp847dye-nuc-celeron-847-1-1ghz-hdmi-lan-barbone/?s=c&c=1#intcmp=con_con
Af hvad jeg har læst, så æder den alt uden problemer med undtagelse af framedpacked 3D. Har dog intet personligt kendskab til den. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |