recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NUC Haswell på gaden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NUC Haswell på gaden

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Nr 3 er vist et kendt problem inde på XBMC forum. For i hvert fald mig til at afholde fra at købe den. Ved ikke om det kun er et problem  på openelec?
 
 
 
 
 
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Nr 3 er vist et kendt problem inde på XBMC forum. For i hvert fald mig til at afholde fra at købe den. Ved ikke om det kun er et problem  på openelec?

Jeg oplever det ihvertfald ikke i Windows 8.1


Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af RangerJoe RangerJoe skrev:

Jeg har installeret OpenElec på min NUC i3... 
Men jeg kan skisme ikke få den til at installere andre skins (Aeon Nox)... både openelec og xbmc repositoriet er begge tomme... faktisk kan jeg slet ikke finde nogle add-ons....

Hvad har jeg gjort galt/ikke forstået?
Nogle nævner DNS issues... men det kan vel ikke passe(?)


Jeg var ude for noget tilsvarende. Godt nok Windows og XBMC. Når man installerer spørges der om tilladelse til at tilgå servere og hvis man ikke lige får givet denne tilladelse så dukker der intet ekstra op. Så check din firewall regler - eller evt. om installere og sikre at der gives tilladelse i firewallen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu