|
NUC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2014 kl. 10:03 |
Nogen der ved i hvilken forretninger de her små NUC står så man kan se dem. Jeg er nød til at høre hvor meget de larmer før jeg køber en, den skal stå ved tvet - så den skal bare være lydløs..
Nils
|
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har en lille blæser som man med god vilje godt kan høre når der er stille. Jeg er selv allergisk for støj og føler ikke det er et problem. Jeg har 3 forskellige NUC's så har lidt erfaring med dem.
Det er muligt at smide motherboard i et passivt kølet kabinet. Der findes flere producenter af disse som du kan Goggle dig til. Jeg har ikke investeret i disse så jeg kan ikke anbefale noget. Jeg kender ingen forretninger der har dem stående fremme, men du kan jo altid returnere ting du har købt på nettet hvis det ikke lever op til forventningen.
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Tak - jeg kan se på dit udstyr at du måske kan svare på det her. Kan din nuc afspille Dolby Digital, Dolby Digital HD lyd +, and DTS når du bruger xmbc ?
Nils
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Du kan heller ikke vurdere "støjen" fra en blæser i en maskine, når den står i en butik, forretning eller lign.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
Hej. Intel er tæt på at komme med en FANLESS NUC. Jeg læste om den i sidste uge: Som I ser, står den op på billedet, så kan den bedre komme af med varmen. Hilsen Carsten. Og her er et link til YouTube, dog på Fransk: Redigeret af csell - 28-April-2014 kl. 12:32 |
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
NUC'en kan bitstreame lyden så det er op til receiver hvad den kan. Faktisk kan XBMC transcode lyd til andre formater så man er rimeligt godt kørende med en NUC.
Til det sidste vil jeg dog ikke anbefale en Atom da den nok kommer til kort. Fulde bluray rips med HD lyd virker perfekt på den billige NUC til 850 kr
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |