|
Nuforce AVP-18 Pro |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2015 kl. 09:30 |
Nuforce AVP-18 Pro Pris: 5500 DKK Højtydende processor uden alle de hæslige features, som netværk etc. Lydkvalitet er et nøgleord. Dette er PRO udgaven med XLR! Processoren er ren digital og uden analoge indgange. Øvrige oplysninger om produktet: Alder: 1 år og 3 måneder Garanti: Ja Emballage: Org. emballage haves Levering: Sendes med Post Danmark Kvittering: Ja Manual: Manual haves |
|
![]() |
|
mikkelsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen forskel på PRO og den "normale" udover XLR?
|
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Design - den alm har nuforce stealth look, hvor imod der ikke er brugt energi på design af Pro-udgaven.
Mvh Troels - der er yderst tilfreds med sin AVP-18 den kan kun anbefales |
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Som Troelsfilm siger!!! ;-) Er rigtig glad for Nuforcen, det er utroligt svært at sige farvel til den 😟😞 Ved hvad jeg har, men aner ikke hvad jeg får. Har haft bla. Onkyo, Denon og Sony, dog receivere & der er EN VERDEN til forskel. Ikke alle mulige features der i sidste ende kan degradere lyden, kun krystal klar lyd. Video er kun passthru, så igen her, hvis man har en ordentlig afspiller, skal den ikke gennem endnu et led i kæden. Det jeg søger og hvorfor jeg sælger, er 2 hdmi out og Atmos, simpelthen for at prøve det, men er vitterligt bange for at jeg vil ende ud med en mere mudret lyd, såfremt jeg holder mig på menneskepenge-niveau. Jeg vil rigtig gerne give en demo inden køb, til alle der nu læser med. Den skal opleves. |
|
![]() |
|
ReneS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2014 Sted: Børkop Status: Offline Point: 113 |
Hej
Er den opdateret med nogen firmware? Og ved du hvor man evt kan hente det fra?
|
|
![]() |
|
Den er opdateret med firmware! Efter Optoma overtog Nuforce kan du dog ikke hente den fra hjemmesiden længere.
Firmware er: v1.52.02.52 |
|
![]() |
|
mikkelsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
Med lidt google-snilde:
http://nuforce.optoma.com/member_download.php (vælg AVP-18 fra venstre drop-down)
|
|
![]() |
|
Og hvor ser du firmware opgradering henne på siden?
|
|
![]() |
|
Der hvor der står "Nuforce AVP Firmware Update File"? :)
Direkte link til 1.52.02.55 (Engelsk og Kinesisk udgave): http://nuforce.optoma.com/dl.php?sn=355 |
|
![]() |
|
Må lige ind og se. Har brugt mobil/tablet til at kigge. Kan være det går bedre med mac'en..
Og tak! |
|
![]() |
|
Kunne ikke vælge drop-Down! Måske siden er lavet kun til Windows brugere?
Har været derinde før og kigge efter firmware uden held, men fandt den ved at skrive linket direkte i Google søgemaskinen. Ikke nemt. ![]() TAK Mikkel |
|
![]() |
|
danop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
Hej
Har du stadig en AVP-18 Pro til salg? mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |