recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nuforce AVP-18 Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nuforce AVP-18 Pro

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nuforce AVP-18 Pro
    Sendt: 06-December-2015 kl. 09:30

Nuforce AVP-18 Pro     
Pris: 5500 DKK     

Højtydende processor uden alle de hæslige features, som netværk etc. Lydkvalitet er et nøgleord.

Dette er PRO udgaven med XLR!

Processoren er ren digital og uden analoge indgange.
Øvrige oplysninger om produktet:

Alder:     1 år og 3 måneder
     Garanti:     Ja
     Emballage:     Org. emballage haves
     Levering:     Sendes med Post Danmark
     Kvittering:     Ja
     Manual:     Manual haves

Til top
mikkelsj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 11:11
Er der nogen forskel på PRO og den "normale" udover XLR?
Til top
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 11:36
Design - den alm har nuforce stealth look, hvor imod der ikke er brugt energi på design af Pro-udgaven.

Mvh Troels - der er yderst tilfreds med sin AVP-18 den kan kun anbefales
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 13:08

Som Troelsfilm siger!!! ;-)

Er rigtig glad for Nuforcen, det er utroligt svært at sige farvel til den 😟😞
Ved hvad jeg har, men aner ikke hvad jeg får.

Har haft bla. Onkyo, Denon og Sony, dog receivere & der er EN VERDEN til forskel. Ikke alle mulige features der i sidste ende kan degradere lyden, kun krystal klar lyd.

Video er kun passthru, så igen her, hvis man har en ordentlig afspiller, skal den ikke gennem endnu et led i kæden.

Det jeg søger og hvorfor jeg sælger, er 2 hdmi out og Atmos, simpelthen for at prøve det, men er vitterligt bange for at jeg vil ende ud med en mere mudret lyd, såfremt jeg holder mig på menneskepenge-niveau.

Jeg vil rigtig gerne give en demo inden køb, til alle der nu læser med. Den skal opleves.
Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 12:37
Hej
Er den opdateret med nogen firmware? Og ved du hvor man evt kan hente det fra?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 13:15
Den er opdateret med firmware! Efter Optoma overtog Nuforce kan du dog ikke hente den fra hjemmesiden længere.

Firmware er:

v1.52.02.52
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 13:22
Med lidt google-snilde:
http://nuforce.optoma.com/member_download.php

(vælg AVP-18 fra venstre drop-down)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 15:30
Og hvor ser du firmware opgradering henne på siden?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 16:34
Der hvor der står "Nuforce AVP Firmware Update File"? :)

Direkte link til 1.52.02.55 (Engelsk og Kinesisk udgave):
http://nuforce.optoma.com/dl.php?sn=355

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 19:40
Må lige ind og se. Har brugt mobil/tablet til at kigge. Kan være det går bedre med mac'en..

Og tak!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 19:58
Kunne ikke vælge drop-Down! Måske siden er lavet kun til Windows brugere?

Har været derinde før og kigge efter firmware uden held, men fandt den ved at skrive linket direkte i Google søgemaskinen.

Ikke nemt. ved at det kræver Windows at lave upgrades, så må få lånt en bærbar med win.

TAK Mikkel
Til top
danop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Januar-2016
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 10:46
Hej

Har du stadig en AVP-18 Pro til salg?

mvh 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu