|
Nuforce AVP-18 Pro |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Dan.
Kan tænkes den skal sælges inden længe, men holder salget lidt i ro for nu. Kan skrive i tråden når det bliver aktuelt. |
|
![]() |
|
danop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
Er stærkt interesseret. Du må gerne skrive til min mail ole@danop.dk når du vil sælge den.
Alternativt hvor kan jeg evt. købe en ny?
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Skal det være PRO udgaven?
|
|
![]() |
|
danop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
Ja, jeg har et par prima effektforstærkere som kun er udstyret med XLR indgange.
Pt har jeg en Integra DHC 80.3 som har store problemer med HDMI switing/lyd og vil derfor gerne finde noget andet.
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Blot til info har jeg en Integra DTR-80.3 med samme problem. Ifølge forhandleren vil Integra reparere den u/b. Jeg skal bare have den sendt til dem via forhandleren... måske det samme er gældende for din DHC. |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Ja det er det sikkert.
Problemet er blot at jeg lige har fået den retur fra rep hvor hdmi boardet er skiftet, men fejlen med hdmi switching er der stadig og visse rippede dvd'er mangler lyd så det... |
|
![]() |
|
Send ind igen..
![]() |
|
![]() |
|
Tja, min forhandler mener ikke den er defekt. Jeg bruger et 15 m HDMI kabel (HDMI 2.0) og det mener han er "for langt" så derfor må jeg leve med at Integraen bliver stresset, så han vil komme og prøve med andre kabler - igen..
Ked af du ikke vil sælge din Nuforce
![]() |
|
![]() |
|
Jeg afventer og ser hvad Anthem avm60 kommer til at ligge i.
Måske bedre HDMI kan gøre det. Det må man ikke tage fejl af. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |