|
nulstil iphone behold sms |
Besvar |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2020 kl. 09:50 |
|
min iphone trænger til at blive gendannet, den er blevet langsom, specielt på nettet. Hvordan nulstiller jeg den, og beholder mine sms-tråde? er det bare lige ud, eller skal der foretages foranstaltninger?
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du backer op på iCloud så vil dine beskeder blive gemt ved gendannelse. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alternativt via iTunes, hvis man ikke bruger iCloud.
Den gratis version af iCloud er typisk ikke stor nok. Så kan det blive nødvendigt at købe mere plads.
|
||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men hvis du gør det vil du få den “samme” iPhone som før, med de skavanker den måtte have. Sørg for at Beskeder er slået til i iCloud (Indstilling -> ‘Dit navn’ -> iCloud), og sæt så iPhonen op som ny. Du skal hente apps igen, men du får en “frisk” iPhone.
|
||
/zemo/
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak for hjælpen. Det lykkedes efter en del timers backup til iCloud
|
||
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gendannede du eller satte du den op på ny?
|
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
først en gendannelse, samme fejl optrådte, den var langsom på nettet.
Bagefter en nulstilling og opsætning på ny. og telefonen fungerer fint igen |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |