|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() Sendt: 27-Maj-2007 kl. 10:09 |
Hejsa Jeg havde måtte lave en ny kanalsøgning på min MCE (2005) et par gange.. Men så har jeg nu en kæmpe række af kanaler.. og tager jo en krig at flytte dem fra kanalplads 684 til kanal 2.. osv. Hvordan får jeg nustillet alle kanalerne så jeg kun har dem inde 1 gang. (lige ledes med kanalguiden, den har jeg også flere gange) /ken |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Hent Media Center Configuration Reset fra denne side. http://www.salloway.org.uk/MediaCenter/util/index.htm Kan nulstille alle instillinger i Windows XP MCE, så du starter opsætningen som om den var nyinstalleret. (Kræver du skal søge efter kanaler osv. igen) |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Det kan jeg også godt overleve... frem for at have alt inde så mange gange. Takker for hjælpen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |