|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bluej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 19-April-2008 kl. 16:08 |
hej jeg har bygget mig en HTPC med vista install men er kom til et problem efter at have sætte nVidia GeForce 9800GX2 og lagt dens drivers ind forsvinder lyd i mit 37" samsung lcd tv lyd kom godt nok ud i højtal og Hovedtelefoner men ikke i samsung lcd tv vis jeg fjerne 9800GX2 s drivers er der igen lyd fra windows til samsung tv igen. en som har en ide hvad der sker og hvad man kan gøre
|
|
![]() |
|
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
hvordan har du tilslutted PC -> HDTV har du brugt HDMI porten på dit 9800Gx2 til både audio og video |
|
![]() |
|
bluej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
hej ja jeg brug hdmi port fra 9800Gx2 graffikort til at at tilslutted til mit samsung lcd tv
|
|
![]() |
|
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
hi mate har du connected GFX med MOBO via. spdif_in & spdif_out og sat audio driveren til digital (spdif) og sidst men ikke mindst sat playeren (softwaren) til digital (spdif)
cheers |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Nej det har jeg ikke lige prøvet. det gøre jeg lige så snart jeg kom hjem : ) |
|
![]() |
|
![]() |
hej jeg har prøve at sætte gfx til spdif_out på mit mobo som er et P5W DH deluxe og spdif_in på gfx og sætte audio driveren til digital men der kom ingen lyd kun billed det er media player i win vista jeg prøve og afspil music for at kunne høre om lyd kom med hvad mangler jeg og gøre for at det virke |
|
![]() |
|
![]() |
prøv at afspil en film med VLC http://www.videolan.org/vlc/ og instil VLC sådan her.. http://i226.photobucket.com/albums/dd277/1000BUGs/untitled-3 2.jpg husk hak i avanceret indstillinger nederst i højre hjørne
ellers upload et billede af din audio driver indstillinger Redigeret af BUGz - 04-Maj-2008 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
![]() |
nu er det et HDMI->HDMI kabel du bruger og ikke et HDMI->DVI
|
|
![]() |
|
![]() |
hej ja det er et hdmi til hdmi kabel jeg brug efter jeg har for det sad gfx til spdif_out på mit mobo og spdif_in på gfx og sætte audio driveren til digital. havede jeg ikke sad de 2 stik/pind ved siden af hinaden på spdif_out på mobo og det var skyld i jeg ikke fik lyd på det har jeg nu tusind mange tak for hjælpe Redigeret af bluej - 04-Maj-2008 kl. 20:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Det med videolan skal jeg også lige havede prøve den afspil brug jeg tit det virke også med PowerDVD Ultra Deluxe v7.3 så der er bare lyd ignnem nu
|
|
![]() |
|
![]() |
kanon hvordan skifter du mellem "PC-LYD" og "HDTV-LYD" eller er der lyd i begge samtidig med ATI skifter jeg mellem "PC-LYD" = høretelefoner sat til analog minijack bag på pc`en og "HDTV-LYD" = hdtv sat til gfx med hdmi
her..
sorry hvis det "LYDER" lidt kringlet cheers |
|
![]() |
|
![]() |
Hej jeg skifter mellem højttalere og realtek digital output højttalere brug jeg til Pc-lyd realtek digital output til hdtv-lyd jeg kan kunne have lyd i en af dem adgang Redigeret af bluej - 07-Maj-2008 kl. 23:50 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |