|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
hvilket grafikkort har du ? |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej nu bliver jeg lidt forvirret,når nu grafik kort har ægte hdmi ud skal der så ikke altid komme lyd med ud fra pc ??????,uden en masse omstilninger af dit og dat.Jeg har været tæt på at bytte min 8800 dvi grafik ud fordi jeg ikke har ork til alle omskiftninger,så vil det sige at man også har problem selv om man har hdmi ud af pc. hilsen agger |
|
![]() |
|
bluej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Hej jeg har et Inno3D GeForce 9800GX2, 1024MB GDDR3, Dual DVI, TV-Out, HDMI, HDTV, HDCP Ready, PCI-Express, http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2112328&lokat ion= |
|
![]() |
|
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Redigeret af BUGz - 10-Maj-2008 kl. 23:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |