recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Geforce Now med WAOO internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Geforce Now med WAOO internet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
allanl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allanl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Geforce Now med WAOO internet
    Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 23:07
Er der nogle af jer med internet hos WAOO, som har haft held med at få Nvidia nye spiltjeneste Geforce Now til at virke ordentligt?

Hver eneste gang jeg tester min forbindelse melder den 100% frame loss. De øvrige måleparametre er gode. Jeg har testet over mobilt bredbånd og her er der ikke frame loss i testen. Det samme gælder en test jeg har lavet på en anden adresse med Yousee internet.

Der er noget der tyder på at WAOO måske ikke er klar til at kunne levere en god forbindelse til den nye tjeneste. Er der andre der har haft mere held end mig?

Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 9els1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 12:21
Jeg har en 50/50 MB forbindelse via Waoo og Geforce Now kører upåklageligt :-)
Til top
allanl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allanl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 13:50
Vil det sige, at når du kører en test, hvor den måler din forbindelse, så fortæller den at du har 0 (eller tæt på 0) i frame loss?

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 14:16
Nu er waoo jo et vidt begreb, tror det ville gøre det lidt nemmere hvis du oplyste hvilket el selskab der har fiber hos dig
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 9els1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 14:22
Jeg har Waoo via "Aura Energi". Tester forbindelsen i aften :-)
Til top
allanl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allanl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 14:33
Ok, jeg har via Fibia, så der kan måske godt være noget forskel. Tak for at du tester - det kan nemlig godt se ud som om det kører okay i begyndelsen af et spil, men hvis man har frame loss, så begynder det at hakke meget efter et stykke tid.

Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 9els1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 17:44
Har lige testet, jeg har 0,00% i frame loss. Har spillet i 30 min uden at der har været det mindste "hakkeri" Smile
Til top
allanl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allanl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 22:01
Ok tak - så har jeg åbenbart trukket Sorteper med Fibia. Jeg har en teknisk dialog i gang med dem, men det ser desværre ikke ud til at stå højt på deres todo-liste at fejlsøge på det.

Det skal man måske have i baghovedet for de af jer der har Fibia, hvis I havde planer om at bruge den nye spiltjeneste...




Redigeret af allanl - 20-Oktober-2015 kl. 23:01
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 11:46
Mon det ikke bare skyldes den router du har fra Fibia? Herhjemme har jeg for længt bandlyst alle routere, der medfølger internetforbindelsen og købt min egen. Det er en af de bedre - og relativt billige - investeringer til hjemmet, efter min mening.
Til top
allanl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allanl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 16:42
Det tænkte jeg også først, men jeg har prøvet alle tænkelige kombinationer jeg kunne komme på uden held, herunder:
- min egen router direkte i vægstikket
- Shield konsollen direkte i vægstikket

I begge tilfælde virker alt glimrende i forhold til internet, og Shieldens Geforce Now netværkstest klarer 3 ud af 4 punkter til UG, men fejler stadigvæk på punktet "frame loss". 

Umiddelbart tænker jeg at det skyldes udstyr mellem mit vægstik og deres central eller noget inde på deres central. Jeg har bedt dem om at prøve den webbaserede performancetest, som man kan finde inde på Nvidias hjemmeside, da det måske kunne give et svar på om der er et generelt problem. Men det er ved at være et par uger siden.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu