|
|
|
Besvar
|
| Forfatter | |
bo7100
Ny bruger
Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Emne: NVIDIA Ion PC, baseret på GeForce 9400MSendt: 20-Juni-2009 kl. 19:57 |
|
Er der nogen der ved hvornår denne kan købes i butikkerne / på nettet? (Se link længere nede) Pris? Kan den kun køre på Fladskærms TV? (Jeg har foreløbig kun et gammelt billedrørs-TV). http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=2489&zoneid=5 Er der andre / Bedre alternativer? Skal bruges til at surfe på TV, og evt. udbygges så det kan bruges som et MedieCenter. Hilsen Bo |
|
|
Mvh / Bo
|
|
![]() |
|
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4960 |
Sendt: 20-Juni-2009 kl. 23:07 |
Jeg tror ikke der er nogen s-video eller composite udgange fra en ION, så den kan ikke sættes til et billedrørs-tv (tv med crt). Du kan reelt ikke surfe på et gammel billedrørs-tv, da det har mindre opløsning end 800x600 og som de fleste hjemmesider har som minimum opløsning. Bortset fra det, så er skærmen ikke særligt velegnet til at vise et statisk billede på i længere tid, uden at man får skader på sit billedrør. Men ION tror jeg er perfekt til et lille mediecenter med en fladskærm. ![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4960 |
Sendt: 20-Juni-2009 kl. 23:14 |
|
Hvis du vil have en skærm til at surfe på kan man få 24 tommer skærme til omkring 1500 kroner. Det vil ION være perfekt til.
Forresten så kan Nvidia ION allerede købes flere steder herhjemme. Acer Aspire REVO R3600 er en af de maskiner som benytter ION board. |
|
![]() |
|
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 20-Juni-2009 kl. 23:29 |
|
Asrock ION 330 er nok et lidt bedre alternativ til REVO - da den kører med dualcore atom istedetfor single core som REVO'en gør. http://www.engadget.com/2009/06/17/asrocks-ion-330-bd-nettop -gets-reviewed/ |
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Madsbabz
Bruger
Oprettet: 14-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Sendt: 21-Juni-2009 kl. 00:26 |
|
Jeg har købt revo - den virker bare super ;)
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |