recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia & NAS ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia & NAS ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia & NAS ?
    Sendt: 25-December-2019 kl. 12:30
Håber nogen kan hjælpe her. 
Jeg har oprettet en bruger på min NAS samt Password. Derefter har jeg klikket på de drev som bruger må have adgang til (kun som læse) .
Men min Shield vil ikke mounte drevene. Den melder om login fejlede. 
Skal man slå SMB til eller NFS til , eller er der noget helt andet jeg har overset. 

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2019 kl. 15:24
Ville nok bruge NFS. Da begge er linux systemer. For så er du sikker på det virker hele vejen
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2019 kl. 19:35
Jeg bruger NFS på mit setup, Shield/Oppo som trækker fra 3 forskellige Synology NAS.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2019 kl. 19:39
hvis du bruger NFS på din shield, så er jeg ret sikker på at du skal slå din kode fra på din nas. Jeg har dog ikke fået til at virke på den måde. Så jeg bruger SMB tror jeg det hedder
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu