|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() Sendt: 15-Marts-2006 kl. 19:31 |
Jeg har downloadet et Trial version af Nvidias dekoder som kan køre i 30 dage. Det er alt sammen fint og godt, men nu har jeg besluttet mig for at beholde den. Nu viser det sig bare at det kun er kunder i USA og Canada som må købe den, hvis man går til Nvidia online store... fandens. http://www.nvidia.com/object/dvd_decoder.html Hvad har I andre gjort? -Morten |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg angav min adresse til at være Nvidias eget hovedkvarter Det virkede.... Held og lykke Henrik Badsted |
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
God idé Det prøvede jeg, men siden i går har det så åbenbart fundet på at man skal have username/password for overhovedet at komme ind i deres online store. Det giver jo ingen mening... De vil åbenbart ikke tjene penge. -Morten |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Må jeg anbefale DScaler istedet så? Den giver bedre billeder end både nvidia og InterVideo - og så er den gratis... Kan downloades her: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=7420 Og har sit eget support forum her: http://www.dscaler.org/phpBB/viewforum.php?f=8
|
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
Jopp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Er der nogen der har testet DScaler med MCE ? Jeg har nu i 4 dage prøvet at få nVidia store til acceptere at jeg gerne vil købe en Gold Decoder - men de VIL åbenbart ikke sælge til Europa. |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Du kan kun skrive amerikanske adresser når du bestiller, men så bruger du bare Nvidias egen adresse eller 90210 som postnummer, så er der ingen problemer |
|
![]() |
|
Jopp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Desværre - nu forlanger de også et telefonnummer som de faktisk checker op på ! Øv |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
PT kører jeg med en DScaler5 MPeg2 decoder, den kører glimrende selvom den ikke er WMP10 kompatibel iflg. decodercheck. |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm så er der åbenbart kommet strengere krav for køb. Jeg brugte bare frimaet egen adresse og skrev mit eget telefonnummer 0045xxxxxxxx Name: Morten Klinge -Morten |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Det er pineligt at nVidia kræver ekstra penge for at man kan benytte
hardware mpeg decoderen samt det indbyggede de-interlacing system i ens
allerede købte grafikkort. Man skulle tro at det fulgte med når man
købte det.
Jeg har måtte gå til emule for at finde pure video pakken, som iøvrigt virker rigtig fint og giver et godt billede. Det virker rigtig godt med MediaPortal, bl. andet til at vise Canal HD uden hakken (med BDA driver og Twinhan Cab CI). Meget bedre end myTheatre, som hakker meget ved HDTV. |
|
![]() |
|
Apu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Jeg havde også faktisk kreditkortet fremme for at købe programmet. Havde prøvet trial versionen også. og havde heller ikke problemer med at spole etc. som med visse andre. Men så rendte jeg også ind i problemet med at man ikke kunne købe den uden for amerika. Jeg tror ikke der er nogen lovlig måde at anskaffe sig programmet på i Danmark.
|
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Jeg synes at have hørt et eller andet sted at hvis man ikke kan skaffe et program lovligt til sin maskine så må man gerne skaffe sig det ulovligt (er det ikke den regel som der var nogle MAC brugere som benyttede sig af da der ikke var DVD-codecs til MAC'en - så reverse-engener'ede de bare softwaren og lavede en MAC version - eller var det noget andet???) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |